sorryquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:31 schreef snopprinses het volgende:
ben je ff weg, is meteen het topic vol
Inderdaad. Stelletje spammers hierquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:31 schreef snopprinses het volgende:
ben je ff weg, is meteen het topic vol
Hoi ijsmeis. Goed ideequote:Op maandag 31 oktober 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
Pompidom, kunnen we niet een leukere OP verzinnen?.
De icoontjes kunnen nu sowieso al weg, aangezien de users ook in het plaatje staan, toch?
o leuk!!!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
De icoontjes kunnen nu sowieso al weg, aangezien de users ook in het plaatje staan, toch?
Don't ask me ik ben een newbie hierquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
*vinger opsteekt*quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:46 schreef snopprinses het volgende:
weet je..ik ga straks lekker een loempia kopen op het vrijthof
nog iemand?
woon je in maastricht dan? ik woon recht achter het vrijthof. maar dan het vrijthof in Hilvarenbeekquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:46 schreef snopprinses het volgende:
weet je..ik ga straks lekker een loempia kopen op het vrijthof
nog iemand?
Donequote:Op maandag 31 oktober 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
yesquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
woon je in maastricht dan? ik woon recht achter het vrijthof. maar dan het vrijthof in Hilvarenbeek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |