abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31831960
Mijn vriendin komt dus binnenkort terug uit het buitenland en ik ga haar ophalen op vliegveld Schiphol in A'dam. Een beetje achtergrond informatie: Wij zijn beiden 20 jaar oud en we zijn al langer dan een jaar bij elkaar. Ze is drie maanden weggeweest. Voor die nacht heb ik ook een hotel geboekt, zodat wij eerst lekker 2 dagen (ze land 's ochtends) samen kunnen zijn zonder familie, vrienden, etc. Wij wonen beide namelijk niet op ons zelf.

Nu wil ik haar iets liefs/leuks/attents geven als ik haar weer voor het eerst zie op het vliegveld. Ik heb al gedacht aan een roos, maar dat is zo cliche. Verder heb ik eerlijk gezegd niet veel ideeen. Ohja, ook wil ik haar verrassen met een leuk gebaar/actie wanneer we de volgende ochtend weer na lange tijd naast elkaar wakker worden.

Verder hebben wij ook nog 2 dagen te besteden in A'dam. Nu heb ik al een aantal dingen gepland om te doen, maar leuke tips kan ik altijd wel gebruiken. Dingen die ook super leuk/romantisch/grappig zijn om te doen en die niet bekend zijn bij toeristen. Misschien een Amsterdammer die iets leuks weet te doen en mij insider tips kan geven.

Wie weet heeft er nog een leuke ideeen? En het hoeft geen uitbundig duur cadeau te zijn, maar het mag best wel wat kosten. En wat betreft de "actie" de volgende ochtend, ik wil er best wel moeite voor doen.

(Ik zeg maar alvast dat ik op antwoorden als neuken. leuter erin hangen, natte vinger halen, etc. niet zit te wachten, om de infantiele reacties voor te zijn)

Alvast bedankt
pi_31832010
Weet ze dat, van die 2 dagen in Amsterdam Kan me toch voorstellen dat je na 3mnd buitenland graag je familie enzo weer ziet, en niet eerst nog 2 dagen in Adam gaat vertoeven.
Where facts are few, experts are many.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:35:32 #3
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_31832049
Denk je niet dat ze het vreselijk vind om eerst nog naar een hotel te gaan? Zit je met al je vuile was en je opgepropte kleding in die koffer ook nog 2 dagen in een hotel...de meeste mensen willen lekker meteen naar huis en uitpakken en van die zooi af zijn hoor

Maar goed, kadootje voor op het vliegveld...koop een mooi kettinkje ofzo wat met het land waar ze heen is geweest te maken heeft. Iets waarvan ze altijd blijft denken dat ze het van jou heeft gehad omdat ze terug kwam daar vandaan
To infinity…and beyond!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 31 oktober 2005 @ 10:36:03 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_31832062
waar is ze geweest?
misschien heeft ze wel last van een jetlag en wil alleen slapen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_31832063
ja en weet haar familie dat?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_31832079
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:33 schreef Atreidez het volgende:
Weet ze dat, van die 2 dagen in Amsterdam Kan me toch voorstellen dat je na 3mnd buitenland graag je familie enzo weer ziet, en niet eerst nog 2 dagen in Adam gaat vertoeven.
ik dacht direct hetzelfde, ik zou het ook niet zo appreciëren

en wat te kopen. Ik weet niet of je voor zo'n gelegenheid een cadeau moet kopen ??? bloemen of zo, als je echt iets wil kopen, lijkt me wel genoeg
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_31832106
Brandblusser.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_31832249
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:33 schreef Atreidez het volgende:
Eensch!!

Dan wil je eerst lekker naar huis
Hotel cancelen
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:49:18 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31832315
Hotel lijkt me inderdaad ook geen goed idee. Doe dat dan een weekje later of zo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31832868
Misschien had ik iets meer achtergrond informatie moeten geven .

Het hotel is haar idee en mij leek het ook wel leuk. Ze land 's ochtends heel vroeg en ze zal zeker last hebben van jetlag, daarom gaan we naar het hotel zodat zij kan uitrusten. 's Avonds gaan we dan uit en dingen doen etc. als zij daar zin in heeft. Heeft zij daar geen zin in, dan ben ik zeker ook tevreden met de hele avond bij haar te zijn en niets te doen. Het hotel heeft ook vele faciliteiten zoals een sauna, zwembad, beauty salon dus daar kan zij ook relaxen en uitrusten. Dan hebben we de volgende dag nog de hele dag de tijd en dan 's avonds weer naar huis.

Over de familie. Ik heb niet alles vermeld omdat ik niet mijn hele levensverhaal wilde plaatsen. Maar om een lang verhaal kort te maken. ZIj is een buitenlandse student hier en heeft om die reden hier dus geen familie. Het gaat dus meer om mijn familie en dan heb ik (en zij ook) liever dat wij eerst alleen zijn.

Ik zie het zelf ook niet als een gelegenheid om haar een "echte cadeau" te geven. Ik dacht zelf ook aan een roos o.i.d (een boeket is zo oubollig). Maar ik vind een roos eigenlijk een beetje cliche.

Ik hoop dat dit het een en ander verduidelijkt.

Vinden jullie het nog steeds geen goed idee?
pi_31833987
Als zij het een goed idee vind dan vinden wij (ik) het ook een goed idee hoor En je moet haar helemaal niets geven op t vliegveld.. Je hebt een hotelkamer, versier die! Met rozenblaadjes, aardbeien, champagne, weet ik veel wat.. Je zit op schiphol toch al met bagage, des te makkelijk zo toch?

En was ze nou in t buitenland geweest? Of was ze thuis geweest?
Where facts are few, experts are many.
pi_31835109
Ik ben geen vrouw maar wel eens mens en ik kan je vertellen dat ik TOTAAL geen zin zou hebben om nog in een hotel te pitten als ik 3 maanden in den vreemde had verkeerd. Maar wellicht vindt zij het wel tof.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:58:39 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31835293
Het hotel blijkt haar idee te zijn, nozem .

Ben het eens met Altreidez dat je je peilen beter kunt richten op het romantisch maken van de hotelkamer.
Wellicht wil het hotelmanagement je die taak uit handen nemen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:00:58 #14
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_31835348
WIl ze die kamer niet gewoon hebben om je in alle rust te kunnen dumpen ??
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_31835538
Bloemen zijn altijd goed. Boeket hoeft niet oubollig te zijn
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_31836465
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:59 schreef Atreidez het volgende:
En was ze nou in t buitenland geweest? Of was ze thuis geweest?
Technische gezien was ze dus naar huis geweest
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:50 schreef nozem het volgende:
Ik ben geen vrouw maar wel eens mens en ik kan je vertellen dat ik TOTAAL geen zin zou hebben om nog in een hotel te pitten als ik 3 maanden in den vreemde had verkeerd. Maar wellicht vindt zij het wel tof.
Zij is dus 3 maanden naar huis geweest eigenlijk. En Nederland is dus voor haar den vreemde. En of ze nou meteen weer teruggaat naar een leeg huis kamer van 2 bij 3 (figuurlijk) of bij mijn ouders thuis op mijn kamer gaat zitten of met mij in een luxe hotel gaat zitten. En gelukkig verschillen mensen van elkaar, anders zou het wel heel erg saai zijn. Maar het gaat er niet om of ze het nou wel of niet tof vindt om in een hotel te zitten.
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:00 schreef Pikkebaas het volgende:
WIl ze die kamer niet gewoon hebben om je in alle rust te kunnen dumpen ??
Dat is altijd een mogelijkheid, maar dat risico loop je nou eenmaal als een relatie hebt. En ik ben bereid dat risico te lopen. Liefde zonder alles te geven is geen liefde. Daarmee bedoel ik, constant in je achterhoofd houden dat ze je misschien kan dumpen bij elke stap die je neemt. (Waarom ga ik ook in op een reactie die overduidelijk onzinnig is )

Ik denk dat ik het maar gewoon bij een bloemetje of een roos hou en dat we het leuk maken in het hotel met kaarsen,etc. Ik kan het informeren bij het hotelmanagement, maar dat zal wel veel geld kosten. Ik denk dat ze het ook leuker vind als ik hetzelf gedaan heb.

Iemand nog tips voor leuke dingen in Amsterdam?
pi_31841604
ik denk dat een lief cadeautje op de hotelkamer leuker is ( n kettingkje op haar kussen, een paar chocolaatjes in de badkamer, n roos weetikveel waar ) waarschijnlijk maakt het daar meer indruk dan in alle drukte en emotie op het vliegveld

over amsterdam weet ik niks sorry veel plezier samen maak er wat moois van!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_31841748
Ik zou haar trakteren op een etentje in haar fav. restaurant of waar zij het meeste van houdt. Verder zou je een mooie armband ofzo voor haar kunnen kopen, maar ik denk dat ze het wel fijn vind om samen gezellig te eten.
♥ K, N, R en F ♥
pi_31870347
We gaan zeker uit eten in Amsterdam. Zze heeft daar (nog) geen favoriete restaurant, omdat ze er nooit geweest is, afgezien van Schiphol dan. Iemand tips voor leuke romantische/unieke restaurants?

Ik was ook op zoek naar iets leuks om te doen in Amsterdam en nu ben ik "Boom Chicago" tegen gekomen www.boomchicago.nl. Het is een soort improvisatie stand up comedy show, een beetje zoals "de Lama's" op BNN. Is iemand hier wel eens naartoe geweest, zo ja wat vond je er dan van? En zo niet, lijkt het je leuk? Haar moedertaal is Engels, dus dat de show in het Engels is is geen probleem.

En over het "cadeautje", ik neem waarschijnlijk 1 rode roos (of misschien kleur ik een witte roos groen met inkt, want dat is haar favoriete kleur) mee voor de leuk en ik koop iets leuks voor haar dat ik dan op haar kussen leg.
pi_31870419
Tulpen
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:39:59 #21
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_31879494
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:45 schreef 455H07E het volgende:Ik was ook op zoek naar iets leuks om te doen in Amsterdam en nu ben ik "Boom Chicago" tegen gekomen www.boomchicago.nl. Het is een soort improvisatie stand up comedy show, een beetje zoals "de Lama's" op BNN. Is iemand hier wel eens naartoe geweest, zo ja wat vond je er dan van? En zo niet, lijkt het je leuk? Haar moedertaal is Engels, dus dat de show in het Engels is is geen probleem.
Boom Chicago is echt supercool! Niet heel romantisch, maar je zult gegarandeerd enorme lol hebben!
pi_31881635
trouwring
4
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:43:49 #23
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_31882010
naar artis er zijn baby-olifantjes en artis is gewoon altijd leuk! [en ook best romantisch]
an urge to help mankind overcomes me
pi_31882506
hoi,
miss wel leuk dat je.. der kan verrassen met een ontbijtje, en dan iets liefs..een cadeautje zoals
een hangertje of een ring en een lieve brief of kaartje erbij en dan die dag ...uit eten..gezellige kroegjes genoeg om daarna nog ff bij te praten..

En dan s'avond een lekker massage..en de rest laat zich raden

fijn weekend toegewenst..
Salsa Espaņola
  woensdag 2 november 2005 @ 02:16:11 #25
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31887116
Ga gewoon lekker wandelen langs de grachten. Als ze er nog nooit geweet is is de stad sowieso wel overweldigend voor haar. En toch zou ik ook een rondvaarttoch doen hoe toeristisch het ook is. Vanaf het water zie je zoveel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')