quote:
Technische gezien was ze dus naar huis geweest
![]()
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:50 schreef nozem het volgende:Ik ben geen vrouw maar wel eens mens en ik kan je vertellen dat ik TOTAAL geen zin zou hebben om nog in een hotel te pitten als ik 3 maanden in den vreemde had verkeerd. Maar wellicht vindt zij het wel tof.
![]()
Zij is dus 3 maanden naar huis geweest eigenlijk. En Nederland is dus voor haar den vreemde. En of ze nou meteen weer teruggaat naar een leeg
huis kamer van 2 bij 3 (figuurlijk) of bij mijn ouders thuis op mijn kamer gaat zitten of met mij in een luxe hotel gaat zitten. En gelukkig verschillen mensen van elkaar, anders zou het wel heel erg saai zijn. Maar het gaat er niet om of ze het nou wel of niet tof vindt om in een hotel te zitten.
quote:
Dat is altijd een mogelijkheid, maar dat risico loop je nou eenmaal als een relatie hebt.
![]()
En ik ben bereid dat risico te lopen. Liefde zonder alles te geven is geen liefde. Daarmee bedoel ik, constant in je achterhoofd houden dat ze je misschien kan dumpen bij elke stap die je neemt. (Waarom ga ik ook in op een reactie die overduidelijk onzinnig is
![]()
)
Ik denk dat ik het maar gewoon bij een bloemetje of een roos hou en dat we het leuk maken in het hotel met kaarsen,etc. Ik kan het informeren bij het hotelmanagement, maar dat zal wel veel geld kosten. Ik denk dat ze het ook leuker vind als ik hetzelf gedaan heb.
Iemand nog tips voor leuke dingen in Amsterdam?