quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:51 schreef TiNRiB het volgende:
waarom zou je uberhaupt naar een motor of andere verplaatsend persoon op de weg willen zwaaien?
dan moet je is een keer gaan motorrijden ei.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:51 schreef TiNRiB het volgende:
waarom zou je uberhaupt naar een motor of andere verplaatsend persoon op de weg willen zwaaien?
Heel stoerquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:02 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
ik op miniBike. ding gaat trouwens vollop hard.
mn r6 stond trouwens net buiten beeld
Gruwelijk die bikequote:Op maandag 31 oktober 2005 10:02 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
ik op miniBike. ding gaat trouwens vollop hard.
mn r6 stond trouwens net buiten beeld
Wetboek van Strafrecht, artikel 267: belediging van een ambtenaar in functiequote:Op maandag 31 oktober 2005 09:58 schreef Mauro het volgende:
Zolang je maar met je middelvinger zwaai is het toegestaan.
Ik heb een keer achter een motoragent gereden en die zwaaide toch echt naar allequote:Op maandag 31 oktober 2005 10:07 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Not done![]()
Het zijn geen motorrijders, het zijn ambtenaren in functie
Zwaaien is misschien ook niet het juiste woord. Het is meer je wijsvinger uitsteken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lijkt me vrij vermoeiend, dat steeds maar zwaaien naar elkaar...
En dan heb je nog de mensen op toerfietsen die racers niet willen groeten en anders om....quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:25 schreef Sinat het volgende:
[..]
Een andere dilemma zijn de Harley rijders. Ongeveer 8/10 groeten gewoon niet. Apart volk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |