Ik zat bij hem op school. Nooit één noot horen zingen. Stond er altijd maar een beetje bij...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:07 schreef BVO het volgende:
Komende zaterdag is 'ie, ben benieuwd of 'ie het redden gaat. Al 31 trouwens.
Dat lukt wel (of hij moet zaterdag héél beroerd zingen). Eric van Tijn kent hem tenslotte van vroeger, hij heeft al ooit in zijn studio een nummer ingezongen.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:07 schreef BVO het volgende:
Komende zaterdag is 'ie, ben benieuwd of 'ie het redden gaat.
Eric kon niet opvechten tegen de Renske-geïnspireerde erectie van Henk-Jan, blijkbaar.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:55 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Dat lukt wel (of hij moet zaterdag héél beroerd zingen). Eric van Tijn kent hem tenslotte van vroeger, hij heeft al ooit in zijn studio een nummer ingezongen.
Ik denk dat het in het showbizz-wereldje gewoon zo werkt, ook al ontkennen ze het nog zo hard.
Ik zat ook bij hem op school! JBC in Den Bosch?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zat bij hem op school. Nooit één noot horen zingen. Stond er altijd maar een beetje bij...
Kwal he.. hmm. Ik moet zeggen dat ik wel ergere types heb gezien. Heb nog nergens uit op kunnen maken dat hij een arrogante houding heeft (zoals de meeste kandidaten!!).quote:Op donderdag 15 december 2005 16:50 schreef kruimel_20 het volgende:
ik ben blij dat hij eruit is... wat een kwal zeg...
Ik hoop het niet!quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:53 schreef BVO het volgende:
Zullen hem vanavond nog terugzien?!
Ja heb ik ook gezien... "Vloggen" ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:27 schreef LeBeau het volgende:
Gabriel was net bij Editie NL, hij heeft blijkbaar een soort online tv zender samen met een vriend. Zag er geeneens zo slecht uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |