Ikke, maar ik weet al dat ik de hele 255. euro krijg want bij CZ kun je dat zelf ff nakijken op de site. Moet je wel een wachtwoord aanvragen om bij je gegevens te komen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb mn vraag hier ook al eerder gesteld maar niet echt veel reactie gekregen. Ook werd ik verwezen naar een topic dat hier over zou gaan, maar ik kan hem niet vinden
Zijn er meer mensen die nog niks gehoord hebben over die 250 euro die je terug zou krijgen?
Ben benieuwd
Ik denk ook niet dat ik het 'opgemaakt' heb zeg maar, eens kijken of dat bij Menzis (Geové) ook zo is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ikke, maar ik weet al dat ik de hele 255. euro krijg want bij CZ kun je dat zelf ff nakijken op de site. Moet je wel een wachtwoord aanvragen om bij je gegevens te komen.
Ik zie dat op de oude geove site wel staan, maar op de nieuwe van menzis niet. Iemand het daar al wel gevonden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het 'opgemaakt' heb zeg maar, eens kijken of dat bij Menzis (Geové) ook zo is.
Je kunt dat niet meer, ze verwijzen je naar de site van menzis.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:53 schreef deedeetee het volgende:
Maar moet je voor gegevens over ziekenfonds niet op de oude site zijn dan ?
Ik weet niet of dat is wat je zoekt, maar als je klikt op de link onder 'wijzig uw polis', kom je wel op een pagina waar je moet inloggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zal wel heel blond zijn maar ik kan op www.menzis.nl mijn menzis niet vinden heb vandaag een brief gehad dat je kan inloggen maar kan het niet vindenmaandag maar eens bellen met menzis...
Ik kan het ook niet vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zal wel heel blond zijn maar ik kan op www.menzis.nl mijn menzis niet vinden heb vandaag een brief gehad dat je kan inloggen maar kan het niet vindenmaandag maar eens bellen met menzis...
En heb je geen goedkoper pakket kunnen vinden dat hetzelfde dekt? Ik vind 152 wel heel veel. Ik heb zo'n beetje alle aanvullingen en betaal 123.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:03 schreef DuchessX het volgende:
Ik betaal 152 euro nog iets aan premie bij mijn verzekeraarBen er wel van geschrokken maar ja als je bepaalde zorg nodig hebt...
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden
Dat zei ik dus al!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat is wat je zoekt, maar als je klikt op de link onder 'wijzig uw polis', kom je wel op een pagina waar je moet inloggen.
Ik kan niet overstappen ivm een te vergoeden operatie over een tijdje door mijn huidige verzekering.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En heb je geen goedkoper pakket kunnen vinden dat hetzelfde dekt? Ik vind 152 wel heel veel. Ik heb zo'n beetje alle aanvullingen en betaal 123.
Wordt die niet operatie vergoed uit de basisverzekering? Want volgens mij zou je dan best op zoek kunnen naar een goedkopere aanvullende verzekering. (Excuses als je dit al weet, maar je kunt basisverzekering en aanvullende verzekering apart afsluiten, dus bij verschillende verzekeringsmaatschappijen).quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:58 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik kan niet overstappen ivm een te vergoeden operatie over een tijdje door mijn huidige verzekering.
Dat mag geen hinder zijn te veranderen, je nieuwe verzekering dekt dat ook... en ze moeten je aannemen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:58 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik kan niet overstappen ivm een te vergoeden operatie over een tijdje door mijn huidige verzekering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |