75% dus, en niet volledig....quote:Op donderdag 29 december 2005 13:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
volledig kunstgebit
gedeeltelijk kunsthars prothese
frameprothese
rebasen
frameprothese
kroon,inlayetsbrug,dummy,wortelkap allemaal op deze lijst 50 %
overige tandhelkunde b.v.
consulten,vullingen en verdovingen 75 %
totale maximumvergoeding tandheelkunde 450 euro
Dat vond ik erg boeiend aan de FBTO optie; zelf je aanvullende verzekering op maat samenstellen. Dus voor mij geen kwakpolis (alternatief geneuzel) en andere dingen die voor mij niet relevant zijn. Wat dat aangaat snap ik niet dat er niet meer van dat soort opties zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:53 schreef glossy het volgende:
[..]
bij unive betaalde ik 82 euro ofzo per maand zonder extra's,bij fbto betaal ik 89.15 voor een basis verzekering en gezinsplanning er bij,als ik me extra zou verzekeren bij unive was ik 115 euro of meer kwijt,unive is zeker niet de goedkoopste,vind hem veelste duur.
Je hebt tot 1 maart.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:46 schreef Razz_Gul het volgende:
ff voor de duidelijkheid: je hebt tot 1 april 06 de tijd je keuze te maken, wordt tot die tijd dan ook t huidig tarief in rekening gebracht of t 'nieuwe zorgstelsel'-tarief ??
heb nu Agis en voor 118.60 mag ik mijn huidige basis+tandarts compleet polis behouden , vergeleken met 59.70 voorheen![]()
![]()
![]()
![]()
ingangsdatum 1jan 06. Kijk als je dan hier niet eens mee bent en goedkoper uit wilt komen via een andere verzekeraar dan MOET je wel voor 1jan je keuze opgeven, of mis ik iets hier...
Dat is precies wat ik bedoel met het verschil dat wordt verrekend.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:17 schreef Razz_Gul het volgende:
welk 'verschil' bedoel je precies ? .
heb net met Agis gebeld, als ik bv per 1feb overstap naar andere verzekeraar krijg ik de betaalde premie over jan volledig terug maar moet over de mnd jan alsnog premie bij de nieuwe verzekeraar betalen (terugwkracht idd) , makes sense.
Voor zover ik weet wordt een volledige prothese / kunstgebit gewoon vanuit de basisverzekering vergoed voor 75 % ?!quote:Op donderdag 29 december 2005 13:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
volledig kunstgebit
gedeeltelijk kunsthars prothese
frameprothese
rebasen
frameprothese
kroon,inlayetsbrug,dummy,wortelkap allemaal op deze lijst 50 %
overige tandhelkunde b.v.
consulten,vullingen en verdovingen 75 %
totale maximumvergoeding tandheelkunde 450 euro
Da's vrij logisch, he, je krijgt geld waar je (wellicht) helemaal geen recht op hebt.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef IDNT het volgende:
en zo ja wordt het dan terug gevraagd - neem aan van wel, zo zijn ze ook wel weer!
Mooi, dan heb ik omstreeks april de restutie van van mijn zorgverzekering + de uitkering van de No-Claimquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt tot 1 maart.
Stel je kiest half februari. Dan gaat die verzekering met terugwerkende kracht per 1 januari 2006 in. Het verschil wordt verrekend.
Mensen die géén kosten hebben gemaakt krijgen bij de meeste maatschappijen ook nog géén bericht. Pas eind maart, als ook de uitbetalingen beginnen, zul je bericht krijgen ws.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb mn vraag hier ook al eerder gesteld maar niet echt veel reactie gekregen. Ook werd ik verwezen naar een topic dat hier over zou gaan, maar ik kan hem niet vinden
Zijn er meer mensen die nog niks gehoord hebben over die 250 euro die je terug zou krijgen? In mijn omgeving zijn er meerdere mensen die een brief hebben gekregen dat ze dit bedrag al overschreden hebben en dus niks krijgen, maar ik heb gewoon helemaal niks gehoord!
Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |