abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33503483
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:36 schreef deedeetee het volgende:

[..]

volledig kunstgebit
gedeeltelijk kunsthars prothese
frameprothese
rebasen
frameprothese
kroon,inlayetsbrug,dummy,wortelkap allemaal op deze lijst 50 %

overige tandhelkunde b.v.
consulten,vullingen en verdovingen 75 %
totale maximumvergoeding tandheelkunde 450 euro
75% dus, en niet volledig....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 29 december 2005 @ 14:26:08 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33504850
Ik kreeg gister anders een aanbieding voor exact die verzekering in de bus (omdat ik nu nog bij CZ zit) en het vergoedingspercentage was 25 of 50%. Eén van de twee.

Maar, ik ga voor de 100% van Menzis .

Edit: CZ-aanbieding teruggevonden tussen het oud papier en ze vergoeden 50%.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33539878
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:53 schreef glossy het volgende:

[..]

bij unive betaalde ik 82 euro ofzo per maand zonder extra's,bij fbto betaal ik 89.15 voor een basis verzekering en gezinsplanning er bij,als ik me extra zou verzekeren bij unive was ik 115 euro of meer kwijt,unive is zeker niet de goedkoopste,vind hem veelste duur.
Dat vond ik erg boeiend aan de FBTO optie; zelf je aanvullende verzekering op maat samenstellen. Dus voor mij geen kwakpolis (alternatief geneuzel) en andere dingen die voor mij niet relevant zijn. Wat dat aangaat snap ik niet dat er niet meer van dat soort opties zijn.
pi_33542940
ff voor de duidelijkheid: je hebt tot 1 april 06 de tijd je keuze te maken, wordt tot die tijd dan ook t huidig tarief in rekening gebracht of t 'nieuwe zorgstelsel'-tarief ??

heb nu Agis en voor 118.60 mag ik mijn huidige basis+tandarts compleet polis behouden , vergeleken met 59.70 voorheen ingangsdatum 1jan 06. Kijk als je dan hier niet eens mee bent en goedkoper uit wilt komen via een andere verzekeraar dan MOET je wel voor 1jan je keuze opgeven, of mis ik iets hier...
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:49:18 #265
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33543026
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:46 schreef Razz_Gul het volgende:
ff voor de duidelijkheid: je hebt tot 1 april 06 de tijd je keuze te maken, wordt tot die tijd dan ook t huidig tarief in rekening gebracht of t 'nieuwe zorgstelsel'-tarief ??

heb nu Agis en voor 118.60 mag ik mijn huidige basis+tandarts compleet polis behouden , vergeleken met 59.70 voorheen ingangsdatum 1jan 06. Kijk als je dan hier niet eens mee bent en goedkoper uit wilt komen via een andere verzekeraar dan MOET je wel voor 1jan je keuze opgeven, of mis ik iets hier...
Je hebt tot 1 maart.

Stel je kiest half februari. Dan gaat die verzekering met terugwerkende kracht per 1 januari 2006 in. Het verschil wordt verrekend.
The love you take is equal to the love you make.
pi_33546562
welk 'verschil' bedoel je precies ? .
heb net met Agis gebeld, als ik bv per 1feb overstap naar andere verzekeraar krijg ik de betaalde premie over jan volledig terug maar moet over de mnd jan alsnog premie bij de nieuwe verzekeraar betalen (terugwkracht idd) , makes sense.
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:59:33 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33548073
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:17 schreef Razz_Gul het volgende:
welk 'verschil' bedoel je precies ? .
heb net met Agis gebeld, als ik bv per 1feb overstap naar andere verzekeraar krijg ik de betaalde premie over jan volledig terug maar moet over de mnd jan alsnog premie bij de nieuwe verzekeraar betalen (terugwkracht idd) , makes sense.
Dat is precies wat ik bedoel met het verschil dat wordt verrekend.
The love you take is equal to the love you make.
pi_33587752
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:36 schreef deedeetee het volgende:

[..]

volledig kunstgebit
gedeeltelijk kunsthars prothese
frameprothese
rebasen
frameprothese
kroon,inlayetsbrug,dummy,wortelkap allemaal op deze lijst 50 %

overige tandhelkunde b.v.
consulten,vullingen en verdovingen 75 %
totale maximumvergoeding tandheelkunde 450 euro
Voor zover ik weet wordt een volledige prothese / kunstgebit gewoon vanuit de basisverzekering vergoed voor 75 % ?!
  maandag 2 januari 2006 @ 22:17:23 #269
73802 IDNT
Ownage in a can!
pi_33640669
Ik ben helemaal in de war... ik ben samenwonend en we hebben een brief gekregen van de belastingdienst waarin we met z'n tweeen 51 euro per maand zouden krijgen..
Nu si dit ook netjes overgemaakt op de rekening van mijn vriend maar er staat nu opeens ook nog eens 97 euro op mijn rekening met dezelfde vermeldingen als bij mijn vriend (hebben even gekeken of het daadwereklijk om zorgtoeslag ging dus even de omschrijvingen vergeleken) maar ik snap dat niet want als ik 97 euro keer 12 doe dan kom ik boven het mximum uit voor 2 personen en dus al helemaal voor 1 pers... ook als ik uitreken met de rekenwijzers enzo op balstingdienst.nl kom ik op die 51 euro uit voor ons beiden... ik snap dus niet waar ide 97 euro vandaan komt maar ik lees dat meer mensen precies dit bedrag hebben gestort gekregen (fok forum en partyflock forum etc) waar komt dit vandaan? is dit een fout en zo ja wordt het dan terug gevraagd - neem aan van wel, zo zijn ze ook wel weer!
LQ Legends!
  maandag 2 januari 2006 @ 22:18:19 #270
73802 IDNT
Ownage in a can!
pi_33640701
Message posted under boyfriends name maar het was Eva.. maar heb geen login...
LQ Legends!
pi_33641680
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef IDNT het volgende:
en zo ja wordt het dan terug gevraagd - neem aan van wel, zo zijn ze ook wel weer!
Da's vrij logisch, he, je krijgt geld waar je (wellicht) helemaal geen recht op hebt.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 3 januari 2006 @ 00:58:47 #272
73802 IDNT
Ownage in a can!
pi_33646694
Snap ik... da's uiteraard logisch...

Maar er zijn nu vast ook heel veel mensen die en gat inde lucht psringen en er vanuit gaan dat ze maar 5 euro zelf aan ziektekosten moeten gaan betalen nu... en dus geld gaan uitgeven wat ze niet hebben... niet iedereen houdt zijn in en uitgaven zo nauwkeruig in de gaten, er zijn veel mensen die zoiets hebben van ' oh 50 euro extra dr bij... mooi ga ik shoppen!' die zijn dadelijk de lul, ik wacht nog even met juichen en knal het zolang maar op mijn spparrekening... als het niet van mij is maar wel hun fout dan trek ik maar ff rente ofzo
LQ Legends!
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:06:51 #273
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_33693559
Eindelijk een brief van de belastingdienst gekregen krijg rond de 400 euro dit jaat terug
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:25:03 #274
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_33698244
Kreeg net een brief over een eventuele collectieve verz. bij Zilveren Kruis Achmea.
7.5 % korting op de basis- wordt dan 81.40 en 12.5 % korting op de aanvullende verz.
Ik weet nog niet met wie de werkgever in zee gaat dus ik moet nog ff afwachten. Dit klinkt idg geval niet onaardig.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:26:38 #275
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_33698299
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je hebt tot 1 maart.

Stel je kiest half februari. Dan gaat die verzekering met terugwerkende kracht per 1 januari 2006 in. Het verschil wordt verrekend.
Mooi, dan heb ik omstreeks april de restutie van van mijn zorgverzekering + de uitkering van de No-Claim
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_33717745
Vraagje:
Misschien is het eerder al in deze topic genoemd, maar heb op dit moment niet de mogelijkheid om de gehele topic door te nemen.

Ik ben student, voor zover het allemaal goed gaat tot eind juli, dan moet ik mijn afstudeeropdracht verdedigen. Ne heb ik als HBO-student een aanbod gehad van "achmea zilveren-kruis" ... waar ik terecht kan in de "beter-af polis".

Nu ben ik ook lid van een sportvereniging, waarvan ik een sportpas heb gekregen, waarin dezelfde "aanbieding" heb gekregen van "achmea zilveren-kruis", alleen komt dat er op neer dat ik aan het einde van het jaar een bedrag terug krijg, en dus het gehele jaar wel de normale premie betaal. Op zich lastiger, je betaalt per maand meer, maar krijgt aan het einde wel terug. angezien ik (naar verwachting) niet meer dan 6 maanden in de polis kan van de (hbo)-studenten leek dit mij wel een goed aanbod. Deze wil ik dus ook gaan nemen, al kan ik ook nog in een collectieve verzekering, waarvan ik de prijzen nog niet precies weet, maar die niet veel zullen verschillen van zilveren-kruis.

Nu heb ik dus eigenijk meerdere vrager:
- zijn er studenten die deze polis overwegen, zo ja, waarom?
- zijn er sportlieden die deze polis overwegen, zo ja, waarom?
- De polis die ik nu betaal, 126 per maand, kan ik die tot 1 maart terugvragen, ook al stap ik over naar een andere verzekeringsmaatschappij?

Iig bedankt. Begrijp er geen kloot meer van namelijk ... gezeik allemaal. Volgens mij gaat iedereen naar zijn idee teveel betalen, terwijl het goedkoper kan ...

[ Bericht 0% gewijzigd door passport op 05-01-2006 02:09:44 ]
  donderdag 5 januari 2006 @ 10:47:54 #277
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_33721994
Ik ga voor mijn basisverzekering bij Zilveren Kruis-Achmea, mijn vriend is daar collectief verzekerd via de werkgever. Hij had daar al een verzekering, maar om mij erbij te krijgen op de polis was een hoop gedoe. Het is dat ze zo goedkoop zijn, maar anders.... hopelijk is het voor de rest beter geregeld.

Wat betreft de aanvullende verzekering blijf ik bij stad Rotterdam. Ben benieuwd hoe dat gaat, verschillende verzekeringen voor basis en aanvullend.
pi_33724274
ik ben HBO student en ik ben gisteren overgestapt van Geove (Menzis) naar Achmea zilveren kruis met collectieve korting via school. Dit omdat Geove mij voor 109 euro wilde verzekeren terwijl de verzekering (ik heb de beteraf plus*en tandarts* genomen) van achmea nu hetzelfde dekt (wat ik nodig heb dan) en me maar 91 euro kost.
Dat is dus zeker wel de moeite waard met die collectieve korting! Daarbij moet ik zeggen dat ik wel pas volgend studiejaar zal gaan afstuderen en ik kan dus nog een tijdje gebruik van dit voordeel.

Misschien kan je gewoon eerst gebruik maken van je collectiviteitskorting totdat dat afgelopen is en daarna overstappen op die sportschool-polis. Het is bij dezelfde verzekeraar dus dat is al een voordeel.
pi_33724912
Heb mn vraag hier ook al eerder gesteld maar niet echt veel reactie gekregen. Ook werd ik verwezen naar een topic dat hier over zou gaan, maar ik kan hem niet vinden

Zijn er meer mensen die nog niks gehoord hebben over die 250 euro die je terug zou krijgen? In mijn omgeving zijn er meerdere mensen die een brief hebben gekregen dat ze dit bedrag al overschreden hebben en dus niks krijgen, maar ik heb gewoon helemaal niks gehoord!

Ben benieuwd
pi_33725162
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb mn vraag hier ook al eerder gesteld maar niet echt veel reactie gekregen. Ook werd ik verwezen naar een topic dat hier over zou gaan, maar ik kan hem niet vinden

Zijn er meer mensen die nog niks gehoord hebben over die 250 euro die je terug zou krijgen? In mijn omgeving zijn er meerdere mensen die een brief hebben gekregen dat ze dit bedrag al overschreden hebben en dus niks krijgen, maar ik heb gewoon helemaal niks gehoord!

Ben benieuwd
Mensen die géén kosten hebben gemaakt krijgen bij de meeste maatschappijen ook nog géén bericht. Pas eind maart, als ook de uitbetalingen beginnen, zul je bericht krijgen ws.
Mensen die nu toch al over die ¤ 255,- heen zijn kun je net zo goed nu informeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')