Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:33 schreef glossy het volgende:
wij krijgen geen zorg toeslag we verdienen te veel met zijn 2e.
ben net wel over gestapt naar een andere verzekering.
univé is mij te duur,het scheelt me met fbto dikke 20 euro.
bij unive betaalde ik 82 euro ofzo per maand zonder extra's,bij fbto betaal ik 89.15 voor een basis verzekering en gezinsplanning er bij,als ik me extra zou verzekeren bij unive was ik 115 euro of meer kwijt,unive is zeker niet de goedkoopste,vind hem veelste duur.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?Naar mijn weten is Univé een van de goedkoopsten? Of is dat per jaar?
zou ik kunnen doen maar dan kom ik weer duurder uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:21 schreef deedeetee het volgende:
Unive is wel goedkoop je kunt je toch ook bij een ander bijverzekeren als je dat bij hun te duur vind ?
Gezinsplanning? Wat houd dat in?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:53 schreef glossy het volgende:
[..]
bij umive betaalde ik 82 euro ofzo per maand zonder extra's,bij fbto betaal ik 89.15 voor een basis verzekering en gezinsplanning er bij,als ik me extra zou verzekeren bij unive was ik 115 euro of meer kwijt,unive is zeker niet de goedkoopste,vind hem veelste duur.
De module Gezinsplanning dekt:quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Gezinsplanning? Wat houd dat in?
nou voor mij was Univé 1 van de duurstequote:Op dinsdag 27 december 2005 12:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?Naar mijn weten is Univé een van de goedkoopsten? Of is dat per jaar?
Dan neem je je basisverzekering toch bij Univé en je aanvullende verzekeringen elders.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:24 schreef glossy het volgende:
ze zeggen de goedkoopste ja dat is de basis verzekering maar als je je bij laat verzekeren is hij erg duur ,ik ga weg bij unive
nee dat doe ik niet ,ik ga geheel over naar een ander heb me al aangemeld bij een ander,want ik ga me niet voor 2.15 bij een ander extra verzekeren dan maar helemaal over naar een ander,2 verzekeraars vind ik erg lastig ,heb liever alles bij 1quote:Op woensdag 28 december 2005 15:46 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Dan neem je je basisverzekering toch bij Univé en je aanvullende verzekeringen elders.
Overstappen naar een uitgebreidere aanvullende verzekering is meestal wel aan regels gebonden. Vaak kan het maar één keer per jaar. Ook kan een tandheelkundige of medische selectie plaatsvinden. Ook kun je te maken krijgen met een wachttijd: dan mag je pas een bepaalde periode nadat de verzekering is ingegaan, er gebruik van gaan maken (bijv. pas na een half jaar - kosten gemaakt in dat half jaar krijg je dan niet vergoed).quote:Op woensdag 28 december 2005 23:22 schreef DancePlaza het volgende:
(...)
edit extra.
stel ik kies voor en basis verzekering en laag niveau aanvullend en laag niveau tandarst polis. kan ik dan ook meteen als het nodig zou zijn.. de verzekering opwaardern naar een hoger niveau..? of zit ik daar een bepaalde tijd aan vast..?
Ja, met 25% vergoeding tandartskosten... Not an option helaasquote:Op donderdag 29 december 2005 12:59 schreef deedeetee het volgende:
CZ komt met een speciale aanvullende verz. inclusief tandarts + 100 condooms, voor jongeren 9,95 euro
de pil enzo wordt óók vergoed
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, met 25% vergoeding tandartskosten... Not an option helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |