Dat meen je toch hopelijk niet he?!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, het zal niet de eerste keer zijn dat iemand mij compleet begint uit te schelden via MSN of whatever naar aanleiding van zo'n post (zonder PI)
Wil je ook kennismaken met de Goddelijke kant van Plato?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:04 schreef melismay het volgende:
OP enzo
Ja, voornamelijk in mijn mod tijdquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat meen je toch hopelijk niet he?!
Ik maak geen ruzie om je. Ik weet gewoon dat je van mij bentquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja. Ik wilde nog zeggen:
Mensen die ruzie om mij maken
Als je geen ruzie om mij wilt maken dan rot je maar opquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie om je. Ik weet gewoon dat je van mij bent
Eerst je vriend dumpen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik wil ook dat jullie ruzie om mij gaan maken
hoe krijg ik dat voor elkaar?
Ik stamp iedereen die jou wilt gewoon voor hun lieve smoeltje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je geen ruzie om mij wilt maken dan rot je maar op![]()
Betekende onze picknick bij de waterval dan helemaal niksquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja. Ik wilde nog zeggen:
Mensen die ruzie om mij maken
Komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik stamp iedereen die jou wilt gewoon voor hun lieve smoeltje.
Ja daar ben je wel een beetje te kort voor hier hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik wil ook dat jullie ruzie om mij gaan maken
hoe krijg ik dat voor elkaar?
Ik heb geen lief smoeltjequote:Op zondag 30 oktober 2005 23:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik stamp iedereen die jou wilt gewoon voor hun lieve smoeltje.
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Betekende onze picknick bij de waterval dan helemaal niks
Vanavond nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga trouwens slapen. Wanneer kom je naast mij liggen Twisted?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |