Zo komt het niet overquote:Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef DjDev het volgende:
Ik snap dat F@H helemaal..
jah.. en het teamnummer moet 92 zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 14:36 schreef DjDev het volgende:
Dus het moet [DPC]_Fokschaap0DjDev ofzo worden?
Ok bedanktquote:Op zondag 6 november 2005 15:13 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
jah.. en het teamnummer moet 92 zijn.
Je kan na de setup de instellingen ook veranderen![]()
Okee, nu jij er over begint.. Ik wilde niet te voorspelbaar zijn en er zelf over beginnen. Maar ik wil ook hier nog evenquote:Op zondag 6 november 2005 15:49 schreef 1-of-6Billion het volgende:
next: Devzero's-verjaardag-miniflush![]()
Maar ik ben 3 januari pas jarig....quote:Op zondag 6 november 2005 15:51 schreef Maggie het volgende:
[..]
Okee, nu jij er over begint.. Ik wilde niet te voorspelbaar zijn en er zelf over beginnen. Maar ik wil ook hier nog evendev
feliciteren met zijn verjaardag.
![]()
![]()
Er zijn meer hondjes die fikkie heten. En ik had expres dev met kleine letter geschreven. Maar ik onthou het, en zal jou op 3 jan ook feliciteren. Ieder op zijn beurtquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 16:17 schreef devzero het volgende:
Is er iemand jarig dan?
'k heb me eerste F@H certificaat alquote:Op zondag 6 november 2005 14:17 schreef Eronymus het volgende:
Ik heb m'n eerste punten bij F@H binnen! xie trouwens dat er al 4 schaapjes zijn met ingestuurde jobs, FOKschaap momenteel plaats 20 in de daily. tis een begin![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 16:04 schreef Maggie het volgende:
[..]
Er zijn meer hondjes die fikkie heten. En ik had expres dev met kleine letter geschreven. Maar ik onthou het, en zal jou op 3 jan ook feliciteren. Ieder op zijn beurt
Ik op 3 januariquote:Op zondag 6 november 2005 16:17 schreef devzero het volgende:
Is er iemand jarig dan?
Dat doe je goed hoorquote:Op zondag 6 november 2005 17:06 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
'k heb me eerste F@H certificaat al![]()
same here.... heb er 2quote:
Zeg die ga ik dan niet bijhouden hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 17:16 schreef Eronymus het volgende:
[..]
same here.... heb er 2![]()
is wel leuk om nieuwe people bezig te houden![]()
ja, ander machine id. En die vraag was ook al door een fokkertje gesteld in het folding topic op tweakers! (maar je begrijpt natuurlijk wel dat je nu bonus punten van me krijgt omdat je daar niet leestquote:Op zondag 6 november 2005 20:01 schreef sk888er het volgende:
Is er ondertussen al een dummy handleiding van f@h?
En ik kan 2 jobs met fad draaien kan ik er dan ook 2 draaien met f@h?
of hoe kom ik daarachter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |