dat is jammer maaruh dan kun je meteen door met F@Hquote:
F@H?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef Eronymus het volgende:
[..]
dat is jammer maaruh dan kun je meteen door met F@H![]()
Nee, er staat geen flush gepland voor morgen, maar ja je weet nooit wat die schaapjes gaan doen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:38 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Morgen de Zondagflush!
Kom je'm weer verknallen Bruce?![]()
Nah ja, waarschijnlijk zijn het niet zo heel veel punten, dus er zijn er vast meer die er over heen kunnen
Dat maakt wel degelijk uit. Een zondagflush op maandag is natuurlijk veel beter dan een maandagflush op zondag. En een verjaardagsflush ter ere van mij op dinsdag is natuurlijk helemaal tof, zelfs als die op zondag is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef Maggie het volgende:
Wat maakt het uit wanneer wie flusht? Of zeg ik nu iets doms?
ok...quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:34 schreef Maggie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad het meest waarschijnlijk.
Dat wordt dan een zondagflush op maandag en een miniverjaardagsflush op dinsdagquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat maakt wel degelijk uit. Een zondagflush op maandag is natuurlijk veel beter dan een maandagflush op zondag. En een verjaardagsflush ter ere van mij op dinsdag is natuurlijk helemaal tof, zelfs als die op zondag is.
Nog een papiertje?

Dat wel, maar hij's toch mooi ontsnapt uit de FAD-stalquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:37 schreef Maggie het volgende:
afvallig schaahaap!! Beste paard van stal zal je bedoelen
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Zorg jij nou maar eens dat je 1 miljoen punten haalt voor je begint te klagenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij's toch mooi ontsnapt uit de FAD-stal![]()
Dus, vandaar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:16 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Sorry mijn fout.
Maar omdat er gisteren ofzo vragen gesteld werden hierover, aldaar.
Het is volgens mijn info een feit dat Devzero en DukeBox ergens anders op rekenen nu.
Waarop? Geen idee. Misschien is het handig in het kader van bovenstaande om hier antwoord op te krijgen. Dus heren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |