Ik hoor net dat de afscheidflush op 16 december isquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:56 schreef Bruce117 het volgende:
[blaat]
en als het even kan het vierde doel, de onderlinge strijd met 1-of-6 winnen.
Dank je. Je hebt echter de cake op zondag gemist, maar goed dat je hebt begrepen dat een zondagflush op dinsdag hoort!quote:
Je hebt je juiste plaats al gevonden hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:38 schreef sk888er het volgende:
Toch maar mogen flushen dananders val ik niet meer op
![]()
* Valing heeft dat ook begrepenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dank je. Je hebt echter de cake op zondag gemist, maar goed dat je hebt begrepen dat een zondagflush op dinsdag hoort!
onder anderequote:Op dinsdag 8 november 2005 16:45 schreef Maggie het volgende:
Is dat ter gelegenheid van de vrijdagflush?
dan zou ik 'm onder de maandagflush schuiven. die is namelijk morgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:37 schreef Maggie het volgende:
Ah, ja, maar!!!!
Die moeten altijd op maandag....
doet ie toch ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:48 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
dan zou ik 'm onder de maandagflush schuiven. die is namelijk morgen
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:45 schreef sk888er het volgende:
[..]
juig maar niet te vroeg![]()
Ik ga morgen 100 K flushen![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:52 schreef Maggie het volgende:
[..]
Gewoon zondag, toen jij zo bijdehand deed
Dank jequote:Op dinsdag 8 november 2005 19:51 schreef Sanne het volgende:
Devzero, gefeliciteer met je verjaardag!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Aantal punten = Gemiddelde CPU-rating * aantal uur dat een job duurt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:09 schreef DjDev het volgende:
Ik krijg maar 300 tot 3K punten per job..
Ligt dat aan mij of is dat zo?
Eindelijk van de joos**2 problemen af.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:40 schreef joosd het volgende:
mijn laatste joosdt;:2 flushje ik set nog even 100% in op het andere accountje en wie weet waar ik dan weer mee terug kom
Mooi dat je mee blijft doenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:01 schreef 1-of-6Billion het volgende:
♪♫*ding dong*♪♫
Mag ik mededelen dat ik, in tegenstelling tot eerdere berichten, WEL mee ga doen aan F@H?![]()
Maar wel pas vanaf 16/12.![]()
♪♫*ding dong*♪♫
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:01 schreef 1-of-6Billion het volgende:
♪♫*ding dong*♪♫
Mag ik mededelen dat ik, in tegenstelling tot eerdere berichten, WEL mee ga doen aan F@H?![]()
Maar wel pas vanaf 16/12.![]()
♪♫*ding dong*♪♫
Het gemak waarmee jij telkens flushes van mij pareert, doet me vermoeden dat het helemaal niet zo spannend wordt op de 16equote:Op woensdag 9 november 2005 20:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mooi dat je mee blijft doen![]()
Maar je mag nu ook wel overstappen
Jeuhquote:Op woensdag 9 november 2005 21:21 schreef gateway het volgende:
♪♫*ding dong*♪♫
* gateway meldt ook dat ie wel aan F@H meedoet, maar ook pas vanaf 16/12
♪♫*ding dong*♪♫
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:21 schreef gateway het volgende:
♪♫*ding dong*♪♫
* gateway meldt ook dat ie wel aan F@H meedoet, maar ook pas vanaf 16/12
♪♫*ding dong*♪♫
En direct de flush van de dagquote:Op woensdag 9 november 2005 23:38 schreef zakjapannertje het volgende:
* zakjapannertje has decided to join Fokschaap(voor F@H uiteraard
)
ik heb vandaag geflushed en morgen in de stats![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |