Extra stimulans? Heb jij ze op je eikel zitten dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:45 schreef lugum het volgende:
nou het schijnt "normaal" te zijn,die witte bultjes. (zo groot zijn ze niet) het schijnt zelfs een extra stimulans te zijn voor de vrouw(denk maar aan geribbelde condooms)
Goh, wat een verrassing.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef Riann het volgende:
haha wat me opvalt veel meer mannen die stemmen
ja dat zeg ik bij mij is het nie zo erg mischien heb ik de wel bekende olifanten huid... maar ja bij mij is het 2 dagen... en ik scheer me oksels niet:Pquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:03 schreef innovative het volgende:
[..]
Bij mij niet... 't gaat bloeden, irriteren, je mag het niet meer aanraden en heb zelfs wel pusbulten gehad omdat haren onder mijn huid zo ver doorgroeiden dat het gewoon ging etteren.
Heeft niks meer te maken met tanden op elkaar of negeren, dat is gewoon een teken van je lijf dat het niet goed is dat je scheert. En ook eigenwijs doorgaan heeft geen zin, mijn oksels zijn pas na 8 jaar scheren nu eindelijk wat rustiger, bikinilijn is na 6 jaar bijna dagelijks scheren (tja, 't oog wil ook wat) nog steeds ellendig en pijnlijk.
Nog daargelaten dat ik ook weleens fiets, en dat gaat gewoon écht niet zo!
nou ik persoonlijk heb ze daar niet,(alleen op de balzak en onderkant van de penis,dat zijn weer andere bultjes(sebaceous glands))maar er zijn mannen die ze wel op en rond de eikel hebben(ppp)quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:10 schreef Lllaura het volgende:
[..] Extra stimulans? Heb jij ze op je eikel zitten dan?![]()
doet dat niet heel zeer?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:21 schreef pagathan het volgende:
Ja ben een man, en nee, scheer mijn schaamhaar niet...Ik wax het!
Haar blijft veel langer weg, en komt dunner terug.
Probeer het met scheerschuim zonder parfum of zeep zonder parfumquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:40 schreef DarkDancer het volgende:
heeft iemand nog een goeie tip om irriatie in de vorm van rode bulten te voorkomen?
Die witte bultjes zijn ontstoken haarzakjes(haar groeit onderhuids door)quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:45 schreef lugum het volgende:
nou het schijnt "normaal" te zijn,die witte bultjes. (zo groot zijn ze niet) het schijnt zelfs een extra stimulans te zijn voor de vrouw(denk maar aan geribbelde condooms)
maar die rode bultjes na het scheren zijn wel irri ja, die jeuken.
ik zal het eens uitproberenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:15 schreef Lllaura het volgende:
Bij mij werkt scheren met olie ipv met scheerschuim trouwens heel goed tegen bultjes en irritaties.
een man met een pielemuisquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:52 schreef pagathan het volgende:
of het zeer doet?
ben je een man of een muis?
lekker is anders, maar zeer....
Haal je je gezicht met gewoon scheren ook open dan? Of doe je dat met een apparaat? Je moet echt heel lomp gaan scheren, wil je het openhalen, volgens mij. Het is mij nog nooit 'gelukt' in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:24 schreef Darkwolf het volgende:
Ik durf het niet aan omdat ik bang ben m'n zak open te halen.
Die huid is zo elastisch en lastig strak te houden en dan nog eens moete scheren?
Nee ik vindt het wel prima zo.
Maar mijn ex (waar ik een no-nonsense sex relatie mee heb naast vriendschap) blijft het een geil idee vinden opzich.
Ook na de relatie.
Hmmmz...
Who can convince me???
dat is wel vervelend dat van die bulten heb ik alleen met heeeeel heet weer en echt zweetweer dat ik het ooit zo mee en dan eentje heb. Maar de dokter zei dat het gewoon een onstoken haarvaatje of zweetkliertje was. Als het niet open ging moest ik terug komen maar ja met een beetje duwen kwam die hele troep eruit maar het kan even pijnlijk zijn verderest heb ik nooit ergens last van.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:03 schreef innovative het volgende:
[..]
Bij mij niet... 't gaat bloeden, irriteren, je mag het niet meer aanraden en heb zelfs wel pusbulten gehad omdat haren onder mijn huid zo ver doorgroeiden dat het gewoon ging etteren.
Heeft niks meer te maken met tanden op elkaar of negeren, dat is gewoon een teken van je lijf dat het niet goed is dat je scheert. En ook eigenwijs doorgaan heeft geen zin, mijn oksels zijn pas na 8 jaar scheren nu eindelijk wat rustiger, bikinilijn is na 6 jaar bijna dagelijks scheren (tja, 't oog wil ook wat) nog steeds ellendig en pijnlijk.
Nog daargelaten dat ik ook weleens fiets, en dat gaat gewoon écht niet zo!
Het ging me meer om de procedure dan het resultaat.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:25 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah, probeer het eens... Is het niks, zit het er zo weer aan...
idd hahahaquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hakt heus niet zomaar je bal d'raf hoor.
Toch niet? Jeeeeeeeej!quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hakt heus niet zomaar je bal d'raf hoor.
Jaja, niet zo ongeduldig.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:34 schreef Darkwolf het volgende:
Toch niet? Jeeeeeeeej!![]()
Nou ok... what the heck!![]()
...Meel nog getjekt Luup?![]()
Ik ging gewoon op de wc zitten, naast de wasbak zodat ik af en toe het mesje af kon spoelen (niet na elke haal hoor, kon nog aardig doorscheren zonder dat ie helemaal verstopt zat) Het was de eerste keer dus moet er nog wat handigheid in krijgen maar dat ik geen jeuk had of bloedde was al een hele verbeteringquote:Op woensdag 2 november 2005 16:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat wordt toch een enorme rommel, met talkpoeder en een scheermesje? Of spoel je dat mesje dan wel af tussen halen door? En dan weer droogmaken voor de volgende haal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |