abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:10:35 #101
84328 Lllaura
painting pictures
pi_31845363
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:45 schreef lugum het volgende:
nou het schijnt "normaal" te zijn,die witte bultjes. (zo groot zijn ze niet) het schijnt zelfs een extra stimulans te zijn voor de vrouw (denk maar aan geribbelde condooms)
Extra stimulans? Heb jij ze op je eikel zitten dan?
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:15:36 #102
84328 Lllaura
painting pictures
pi_31845502
Bij mij werkt scheren met olie ipv met scheerschuim trouwens heel goed tegen bultjes en irritaties. Olie is een stuk 'smoother' en verzorgt meteen. Sinds ik met olie scheer, heb ik er nooit meer last van. Ik gebruik gewoon baby massageolie van de HEMA.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_31849116
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef Riann het volgende:
haha wat me opvalt veel meer mannen die stemmen
Goh, wat een verrassing.
pi_31853155
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:03 schreef innovative het volgende:

[..]

Bij mij niet... 't gaat bloeden, irriteren, je mag het niet meer aanraden en heb zelfs wel pusbulten gehad omdat haren onder mijn huid zo ver doorgroeiden dat het gewoon ging etteren.

Heeft niks meer te maken met tanden op elkaar of negeren, dat is gewoon een teken van je lijf dat het niet goed is dat je scheert. En ook eigenwijs doorgaan heeft geen zin, mijn oksels zijn pas na 8 jaar scheren nu eindelijk wat rustiger, bikinilijn is na 6 jaar bijna dagelijks scheren (tja, 't oog wil ook wat) nog steeds ellendig en pijnlijk.

Nog daargelaten dat ik ook weleens fiets, en dat gaat gewoon écht niet zo!
ja dat zeg ik bij mij is het nie zo erg mischien heb ik de wel bekende olifanten huid... maar ja bij mij is het 2 dagen... en ik scheer me oksels niet:P maar ja:p
You need Geluck:P
pi_31855312
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:10 schreef Lllaura het volgende:
[..] Extra stimulans? Heb jij ze op je eikel zitten dan?
nou ik persoonlijk heb ze daar niet,(alleen op de balzak en onderkant van de penis,dat zijn weer andere bultjes(sebaceous glands))maar er zijn mannen die ze wel op en rond de eikel hebben(ppp)

zijn geen seksuele overdraagbare dingen, allemaal natuurlijk en je kan er verder weinig aan doen

als je wil kan je googlen op pearly penile papules (misschien niet echt prettig om te zien )

[ Bericht 6% gewijzigd door lugum op 01-11-2005 00:37:14 ]
Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
pi_31855495
Ja ben een man, en nee, scheer mijn schaamhaar niet...Ik wax het!
Haar blijft veel langer weg, en komt dunner terug.
pi_31855804
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 00:21 schreef pagathan het volgende:
Ja ben een man, en nee, scheer mijn schaamhaar niet...Ik wax het!
Haar blijft veel langer weg, en komt dunner terug.
doet dat niet heel zeer?
pi_31856501
Ik scheer alles
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:40 schreef DarkDancer het volgende:
heeft iemand nog een goeie tip om irriatie in de vorm van rode bulten te voorkomen?
Probeer het met scheerschuim zonder parfum of zeep zonder parfum
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:36:51 #109
133717 rinussimpel
Eenvoudiger kan zeker niet ?
pi_31866846
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:45 schreef lugum het volgende:
nou het schijnt "normaal" te zijn,die witte bultjes. (zo groot zijn ze niet) het schijnt zelfs een extra stimulans te zijn voor de vrouw (denk maar aan geribbelde condooms)

maar die rode bultjes na het scheren zijn wel irri ja, die jeuken.
Die witte bultjes zijn ontstoken haarzakjes(haar groeit onderhuids door)
Kan je bij de dokter zalf voor halen.
Laten we het niet moelijker maken dan het al is!
Mijn respect heb je, maar kun je wel kwijtraken!
Rinus Simpel 2005.
pi_31867874
Hou het netjes bij zodat er niet een grote smerige bos zit
  dinsdag 1 november 2005 @ 15:26:44 #111
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_31868189
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:15 schreef Lllaura het volgende:
Bij mij werkt scheren met olie ipv met scheerschuim trouwens heel goed tegen bultjes en irritaties.
ik zal het eens uitproberen
pi_31870531
of het zeer doet?
ben je een man of een muis?
lekker is anders, maar zeer....
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:24:23 #113
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_31871343
Ik durf het niet aan omdat ik bang ben m'n zak open te halen.
Die huid is zo elastisch en lastig strak te houden en dan nog eens moete scheren?
Nee ik vindt het wel prima zo.
Maar mijn ex (waar ik een no-nonsense sex relatie mee heb naast vriendschap) blijft het een geil idee vinden opzich.
Ook na de relatie.
Hmmmz...
Who can convince me???
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:25:16 #114
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_31871372
Tsjah, probeer het eens... Is het niks, zit het er zo weer aan...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_31872097
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:52 schreef pagathan het volgende:
of het zeer doet?
ben je een man of een muis?
lekker is anders, maar zeer....
een man met een pielemuis
pi_31872548
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:24 schreef Darkwolf het volgende:
Ik durf het niet aan omdat ik bang ben m'n zak open te halen.
Die huid is zo elastisch en lastig strak te houden en dan nog eens moete scheren?
Nee ik vindt het wel prima zo.
Maar mijn ex (waar ik een no-nonsense sex relatie mee heb naast vriendschap) blijft het een geil idee vinden opzich.
Ook na de relatie.
Hmmmz...
Who can convince me???
Haal je je gezicht met gewoon scheren ook open dan? Of doe je dat met een apparaat? Je moet echt heel lomp gaan scheren, wil je het openhalen, volgens mij. Het is mij nog nooit 'gelukt' in ieder geval.
pi_31872707
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:03 schreef innovative het volgende:

[..]

Bij mij niet... 't gaat bloeden, irriteren, je mag het niet meer aanraden en heb zelfs wel pusbulten gehad omdat haren onder mijn huid zo ver doorgroeiden dat het gewoon ging etteren.

Heeft niks meer te maken met tanden op elkaar of negeren, dat is gewoon een teken van je lijf dat het niet goed is dat je scheert. En ook eigenwijs doorgaan heeft geen zin, mijn oksels zijn pas na 8 jaar scheren nu eindelijk wat rustiger, bikinilijn is na 6 jaar bijna dagelijks scheren (tja, 't oog wil ook wat) nog steeds ellendig en pijnlijk.

Nog daargelaten dat ik ook weleens fiets, en dat gaat gewoon écht niet zo!
dat is wel vervelend dat van die bulten heb ik alleen met heeeeel heet weer en echt zweetweer dat ik het ooit zo mee en dan eentje heb. Maar de dokter zei dat het gewoon een onstoken haarvaatje of zweetkliertje was. Als het niet open ging moest ik terug komen maar ja met een beetje duwen kwam die hele troep eruit maar het kan even pijnlijk zijn verderest heb ik nooit ergens last van.
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:25:52 #118
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_31872925
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:25 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah, probeer het eens... Is het niks, zit het er zo weer aan...
Het ging me meer om de procedure dan het resultaat.
Kaal lijkt me opzich namelijk ook wel cool.
pi_31873029
Je hakt heus niet zomaar je bal d'raf hoor.
pi_31873097
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
idd hahaha

ik heb zoiezo ook gewoon altijd kaal en dat heb ik ook aan mijn vriendje gevraagd na een half jaar zeuren heeft ie het eindelijk gedaan en ook zijn oksels en het bevalt hem goed want hij houd het nu beide netjes bij in begin last gehad van jeuk en bultjes eerste paar weken maar. Nu niet meer maar dat heb ik ook ooit moeten doorstaan.
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:34:55 #121
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_31873162
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Toch niet? Jeeeeeeeej!
Nou ok... what the heck!

...Meel nog getjekt Luup?
pi_31873208
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:34 schreef Darkwolf het volgende:
Toch niet? Jeeeeeeeej!
Nou ok... what the heck!

...Meel nog getjekt Luup?
Jaja, niet zo ongeduldig.
pi_31899292
Ik scheer de boel ook helemaal kaal, maar wel vaak last van bultjes Ik gebruikte altijd een Venus mesje met Gilette scheerschuim, koude plens eroverheen en daarna babyolie, maar heb het van de week eens helemaal anders gedaan, gewoon droog geschoren met een scheermesje en talkpoeder (zwitsal). Daarna onder de douche koud afgespoeld. Geen enkel bultje tot nu toe Verder scheer ik het niet al te vaak (1 of 2 keer per week, langer dan een paar milimeter wil ik het echt niet hebben) zodat mn huid niet al te geirriteerd raakt. Na het scheren niet meteen een broek aan zodat het niet schuurt. Wat ik ook heb gemerkt is dat je een veel gladder resultaat krijgt als je van tevoren even de tondeuze er overheen haalt, zodat alles al zo kort mogelijk is.

[ Bericht 6% gewijzigd door ZwarteMagika op 02-11-2005 16:05:16 ]
pi_31899576
Dat wordt toch een enorme rommel, met talkpoeder en een scheermesje? Of spoel je dat mesje dan wel af tussen halen door? En dan weer droogmaken voor de volgende haal?
pi_31899667
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat wordt toch een enorme rommel, met talkpoeder en een scheermesje? Of spoel je dat mesje dan wel af tussen halen door? En dan weer droogmaken voor de volgende haal?
Ik ging gewoon op de wc zitten, naast de wasbak zodat ik af en toe het mesje af kon spoelen (niet na elke haal hoor, kon nog aardig doorscheren zonder dat ie helemaal verstopt zat) Het was de eerste keer dus moet er nog wat handigheid in krijgen maar dat ik geen jeuk had of bloedde was al een hele verbetering Als je wat morst blaas je dat trouwens zo weer weg, in de badkamer mag je er best een zootje van maken toch

Ik kreeg wel een beetje een pannekoeken associatie met dat poeder op mn doos trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')