*bekijkt fotoboekquote:Op maandag 7 november 2005 10:13 schreef Nastybtch het volgende:
Southern Sun, als je dat nou had gezegd, dat je naar Utrecht ging, dan hadden we misschien kunnen meeten![]()
Hmm interessant, waarom heb jij geen fotoboek dan? Ik -hopelijk- ook, op de opleiding journalistiek dusquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:40 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
*bekijkt fotoboek
*baalt![]()
jah shit had ik hier idd ff moeten vermelden maar helemaal niet aan gedacht. nouja vanaf volgend jaar zit ik in utrecht![]()
anonimiteit behouden johquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:48 schreef Nastybtch het volgende:
[..]
Hmm interessant, waarom heb jij geen fotoboek dan? Ik -hopelijk- ook, op de opleiding journalistiek dus
maar zijn er nog meer mensen die naar de orientatiedag willen gaan want anders ga ik niet
Wat hebben we hier aan? Was dat een universiteit?quote:Op zondag 13 november 2005 11:15 schreef obl het volgende:
5 november naar VU geweest
Zaterdag is dat.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:42 schreef Nastybtch het volgende:
Ik ga met een vriendin van mij binnenkort (ik weet niet wanneer) mee naar de open dag van universiteit van Amsterdam, zij wil kijken naar rechtenstudies dus ik zou het heel leuk vinden dan een mede Fok!'er te meeten
xxx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |