Ja inderdaad, onder stress is het kleinste woordje al teveel.. en daarna is geen enkel woord meer goedquote:Op zondag 6 november 2005 20:48 schreef Toeps het volgende:
Sander en Nicoline hadden gewoon een kleine miscommunicatie zo leek het, maar door al die stress van het blok werd het ze even te veel. Tenminste, dat zou ik hebben. Als ik onder grote stress sta, kan ik net zo praten met mijn vriendje.
hetzelfde als toen ze te horen kregen dat ze onder curatele kwamen toen zei dat er alleen maar een vloer en wat schilderwerk gedaan moest wordenquote:
Ze hebben nog steeds niet door dat 5 keer schilderen gewoon niet kanquote:Op zondag 6 november 2005 21:22 schreef rubbereend het volgende:
en hoe vaak schuren ze die balken? Ze zijn bezig al geschilderde balken te schuren. Al die witte balken vind ik trouwens helemaal niet mooi, de balken in de houtkleur vind ik veel mooier bij dat witte plafond
Hoeveel geld waren ze nu eigenlijk kwijt?quote:Op zondag 6 november 2005 21:07 schreef hardsilence het volgende:
Die Rogier..echt megadom!
Portomonnee in de auto, met pinpas van het blok INCL pincode, GEJAT.
En die van Sufjan Stevens.quote:Op zondag 6 november 2005 20:49 schreef Toeps het volgende:
Enne, veel Robbie Williams muziekjes er in!Ze hebben duidelijk de nieuwe CD bij de montage.
1000 euro. Ik vind het zielig.quote:Op zondag 6 november 2005 22:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoeveel geld waren ze nu eigenlijk kwijt?
Heb dat net even gemist
Volgens mij hoorde ik ze zeggen dat er 1000EUR was gepint.quote:Op zondag 6 november 2005 22:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoeveel geld waren ze nu eigenlijk kwijt?
Heb dat net even gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |