Waarschijnlijk zijn ze al stoned en/of bezopen en kun je helemaal niks met ze beginnen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:09 schreef jimmyalter het volgende:
Ik heb een uur tijd met ze...
ja, da's origineel, met een buitenlandse artiest blowenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:14 schreef DeWaasheid het volgende:
zend ze maar naar de coffeeshop en dan zijn ze wel n dagje zoet.
haha, dat is precies waar ik ook aan dacht. je bent vast heel geniaal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:28 schreef Kinz het volgende:
Boerengolf!
nou ik zag in een topic wel iets raars:quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:09 schreef jimmyalter het volgende:
Ik moet een filmpje maken van wat ik met ze ga doen en volgens mij zijn ze wel in voor iets echt raars...
Gr, Laura
nou...quote:PS: als je een leuk idee hebt kan ik vast wel regelen dat je met me mee kan om het echt uit te voeren, als je daar zin in hebt..![]()
idd...quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:34 schreef karoltje het volgende:
Typisch dat jij dat mag gaan doen terwijl je zelf absoluut geen ideeen hebt.
kijk, da's wel een leukequote:Op zondag 30 oktober 2005 17:59 schreef evil-me het volgende:
of je huurt een raampje op de wallen en je zet de front (die op de een of andere manier wel geil is) achter dat raampje half naakt terwijl je hem interviewt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |