Je zou maar zo eens gelijk kunnen krijgen. Dat is in ieder geval 1 ding waar Chantal echt goed in is: Anderen zwart maken en de schuld geven van haar eigen foutenquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:41 schreef Ferdii het volgende:
chantal gok ik
/edit
ik denk dat chantal het werkelijk verpest maar dat ze menno de schuld geven
daarom idd, chantal weet zich overal overuit te lullen en daarmee een adner de schuld te gevenquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je zou maar zo eens gelijk kunnen krijgen. Dat is in ieder geval 1 ding waar Chantal echt goed in is: Anderen zwart maken en de schuld geven van haar eigen fouten![]()
joost neemt alleen z'n maag serieusquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:52 schreef ridder204 het volgende:
Joost! Die neemt het allemaal niet meer zo serieus geloof ik
Gatverdammequote:Op maandag 31 oktober 2005 00:55 schreef BB5kijker het volgende:
Het monster op deze foto...
[afbeelding]
BBscanner - vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:49quote:
Thanks voor de info! Wel leuk zo'n weekopdracht, dat je niet precies weet wat er gaat gebeuren. Ben benieuwd of ze het nu eens wel gaan halen!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
BBscanner - vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:49
Bloed, Zweet en Tranen
De nieuwe Weekopdracht is bekend! En de precieze boodschap van Big Brother lees je hieronder.
Bewoners, De volgende weekopdracht is een zware, fysieke krachtmeting.
In de woonkamer staan op dit moment toestellen om jullie conditie een flinke boost te geven. Deze boost gaan jullie nodig hebben, want volgende week vrijdag gaat Big Brother een fysieke test afnemen waarmee jullie de Weekopdracht kunnen halen. Maak gebruik van de toestellen in de woonkamer! Mocht Big Brother van mening zijn dat er niet genoeg wordt getraind, dan kan hij besluiten op elk willekeurig tijdstip de Bewoners op te roepen extra te gaan oefenen, ook ’s nachts. Op woensdag is er een proeftest om te kijken hoe ver jullie zijn, volgende week vrijdag volgt de uiteindelijke ultieme krachtmeting: de Weekopdracht.
Wat de bewoners te wachten staat is dus niet duidelijk, en speculeren hier al dagen over![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |