Inderdaad liet hij het afweten.
Bedankt voor de tip!!! Ik ga de bijbel ook nog luisteren ooit, was altijd te lui om het te lezen op een bepaalde manier. Toch is het denk ik van enig belang om het een keer geluisterd of gelezen te hebben.
Wil niet extreem klinken maar ik denk dat het voor mij "belangrijk" is om een zo volledig mogelijk beeld van de wereld te hebben op een bepaalde manier. En wat ik dan doe met alles wat ik hoor en zie dat komt vanzelf wel weer eruit ook. Niet alleen lezen maar ook vakantie, hoewel vakantie meteen weer prijzig is jammer genoeg.
Tis gewoon dat ik wil weten wat zich afspeelt op deze wereld in verschillende talen en culturen. Maar daar heb je veel tijd voor nodig. Dat red je in 1 leven niet eens denk ik.
Ik zal de bijbel straks eens opzetten misschien....in ieder geval gaat de site in de favouriten
![]()
Ahhhh eerst kopen, nou daar wacht ik ff mee....heb eerst dat ene boek besteld met de herkomst van de taal en dat is al 73 euro inclusief verzendkosten en heb beloofd 10 euro aan sokken te doneren
![]()
Wil niet al het geld in 1 dag over de balk gooien. Moet ff dimmen dus.
Druk gedrag hier maar ik ben dus niet manisch nu. Als ik dit gedrag voorleg aan de arts dan gaan ze vragen of het goed aanvoelt en als ik zeg het voelt goed aan dan gaan ze verder vragen en dan komt de conclusie dat je ook moet leven en niet altijd jezelf in de gaten moet houden met alles dat je doet. En het grijze gebied weiger ik in te vertoeven. Was ff een controle punt dus
![]()
Als ik straks helemaal doorschiet dan ga ik wartaal uitslaan en dan ben ik pas over de grens
![]()
Over dat bewegen en verplaatsen van voorwerpen, ik weet niet wat daarvan waar is. Ik ben er dus van overtuigd dat je wanneer je de omgeving als puzzel ziet dat je dingen kunt loskoppelen en kunt weghalen of toevoegen en nog meer, dus geen paranormale telepathie maar puur door logica . Ik vertel dat ook bij de dokter en die lacht zich altijd een deuk
![]()
Het nut ervan is voor mij, bewijzen dat zaken mogelijk zijn die niet zijn aangetoond. Experimenteren met de geldende wetten van alles. Zonder ander schade aan te brengen.
Ben eigenlijk student nog
![]()
Nee maar ook al komt er niets van uit van het hele verhaal, dan nog zie ik de omgeving beter in.
En nu heb ik genoeg geluld weer. Tijd voor muziek.
Ezekiel 25:17 is trouwens het enige dat ik ken van de bijbel.
[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-10-2005 15:50:41 ]