Zou toch een verrassing zijn mochten we een winter krijgen zoals in 1963.
Want, zoals je kunt afleiden uit onderstaande artikelen is de trend voor dit jaar: warm
Planet Sees Warmest September on RecordClimate Data Hint at Record Hot 2005Hottest October 27 Ever. A Reason to be Cheerful? HardlyMaar goed als het diepvriestemperaturen worden voor het Noordelijk halfront, voor mij goed, tegenwoordig sta ik van niets meer te kijken.
Ik laat de wetenschappelijke polemiek aan jullie over. ( niet negatief bedoeld)
Het zijn uitzonderlijke tijden dus we halen uitzonderlijke middelen boven, daarom.
Wat misschien leuk is om te melden, in verscheidene prophecy's werd/word inderdaad voorspeld dat we een extreme winter mogen verwachten, een héél strenge winter. ( prophecy's hebben het enkel over het Amerikaanse continent )
Goed, met zo een prophecy doe je mee wat je zelf wilt.
Wat ik er van onthield was dat ze tegen de trend waren.
Leuker werd/word het, als de trend word bevestigd. En zoals je kunt lezen in het volgende artikel;
AccuWeather's Winter ForecastOctober 10, 2005
Steve Penstone, News Director
AccuWeatherquote:
AccuWeather.com Long Range Forecast Team, led by Chief Meteorologist Joe Bastardi, has released its official Winter Forecast for 2005-2006. The forecast calls for colder-than-normal temperatures in the Northeast, with a milder-than-normal winter west of the Continental Divide.
Snowfall levels in New England and the mountains of the Pacific Northwest are expected to be above normal, while the center of the nation will see as much as half of the normal snowfall. Overall, New England will be the hardest hit, with a cold and snowy winter expected.
![]()
Hier bovenop komt nu het artikel van de topistarter...
Ben een Belg heb dus niet zoveel voeling met het ijs als jullie Hollanders.
Maar haal jullie ijzers misschien toch maar uit het vet