quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zo wordt Menno nog de Bart van BB1
Hij heeft ook een boek gelezen over hoe je BB kan winnen.
Zie hem er nog voor aan dat hij tactisch bezig is...een underdogpositie creëren bij het publiek
geen idee... maar het gaat me aardig op mijn zenuwen werken onderhand...quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom noemt Joost Dido toch steeds Roos
... en achterbaks en kinderachtig... vul maar aan...quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:11 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn overduidelijk bezig met een hate-campaign ten opzichte van Menno. Iedereen loopt mee in die trend.... Ik vind het wel degelijk een stemafspraak....
Ik trap nergens in schat... Ik ben van mening dat Menno het spelletje het beste speelt momenteel... En hij geeft ook gewoon toe dat hij het spel speelt, dat kun je van de rest niet zeggen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:12 schreef Dynabite het volgende:
[..]
En het forum lezende trappen de meesten hier erin
![]()
Maar wel door Hummie.quote:Hij trekt z'n eigen plan en laat zich niet monddood maken door de rest.
Ja und? Aan het eind van de dag kruipt dat hele huis enorm voor Hummie....quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:18 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Maar wel door Hummie.(hij spreekt zich sosieso nergens over uit, niet over politiek, relaties etc.)
![]()
Ik vind Joost wel grappig maar kan me voorstellen dat je 'm wel achter het behang kan plakken, zoals Roelquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
geen idee... maar het gaat me aardig op mijn zenuwen werken onderhand...![]()
josti kan even heeeeeeel weinig goed doen in mijn ogen
Wat ik niet snap, want het verschil in de BB poll is vele malen groter...quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, Nath ziet het als een feit dat Menno sterker is dan Rob.
Was maar 2 procent verschil
Zijn die spierballen fake?quote:
Ik denk dat de uitslag qua 1, 2 en 3 wel klopt....quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat ik niet snap, want het verschil in de BB poll is vele malen groter...
Nee hoor. Vooral Menno likt de grond waar ze op loopt sinds zijn 2 waarschuwingen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja und? Aan het eind van de dag kruipt dat hele huis enorm voor Hummie....
Nu pas?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik begin Rob nu écht te haten....
Nu ja, maar de vorige week stonden Rob en Menno nog heel dicht bij elkaar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat ik niet snap, want het verschil in de BB poll is vele malen groter...
Hij heeft idd behoorlijke waarschuwingen gehad...quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Vooral Menno likt de grond waar ze op loopt sinds zijn 2 waarschuwingen.
Volgens mij knoeien ze wel met meer. Je zou verwachten dat het stemgedrag van de kijkers overeenkomt met de BB poll... Ineens krijgt Nathalie veel meer stemmen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:21 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat de uitslag qua 1, 2 en 3 wel klopt....
Ik denk echter ook dat BB met de percentages knoeit om de verschillen wat kleiner te maken.
Woensdag was Menno al snel aan het steigen door die bonen actie...quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Nu ja, maar de vorige week stonden Rob en Menno nog heel dicht bij elkaar.
Nathalie heeft sowieso haar 'Nana-love' fans al mee, die zullen ook allemaal op haar stemmen en dat scheelt volgens mij een behoorijke slok op een borrelquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Volgens mij knoeien ze wel met meer. Je zou verwachten dat het stemgedrag van de kijkers overeenkomt met de BB poll... Ineens krijgt Nathalie veel meer stemmen...
mja... de eerste waarschuwing vind ik wel heel begrijpelijk.. dat was ook een ontzettend domme actie van hem...quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij heeft idd behoorlijke waarschuwingen gehad...
Maar ook de rest bukt gewoon voor Hummie hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |