Volgens mij verschillen de opleidingen niet eens zo heel veel. Elke economie-gerelateerde opleiding heeft Bedrijfseconomie (volgens mij bedoel je dat vak, ook tentamen erover deze week?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:41 schreef eefje667 het volgende:
ja harlingen dat snap ik wel...maar voor ce moet je toch echt een feeling hebben voor getalletjes en nummertjes.....en ja dat heb ik redelijk maar toch niet genoeg
Ja, te veel PR- of communicatiemedewerkers tegenwoordig bij bedrijven!quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:40 schreef Lienekien het volgende:
Waarom zou je met HBO Communicatie geen werk kunnen vinden? Welk bedrijf heeft tegenwoordig geen PR- of communicatiemedewerker(s)?
Ja, te veel PR- of communicatiemedewerkers tegenwoordig bij bedrijven!quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:40 schreef Lienekien het volgende:
Waarom zou je met HBO Communicatie geen werk kunnen vinden? Welk bedrijf heeft tegenwoordig geen PR- of communicatiemedewerker(s)?
Zie je wel eens reclame? Koop je wel eens een tijdschrijft? Lees je wel eens wat op een commerciële website? Lees je wel eens een krant waarin een artikel is opgenomen over een naderend concert, tentoonstelling of product? Luister je wel eens naar de radio? Kijk je soms een tv-programma?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:25 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ja, te veel PR- of communicatiemedewerkers tegenwoordig bij bedrijven!Goh, wat een gebakken lucht studie lijkt mij dat, en volkstammen aan studenten (vooral studentes) dat het trekt! Goh wat studeer je? Tja, In-ter-na-tionale Com-municatie-wetenschappen, bla, bla, bla... Weer zo een
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |