denk je dat BB het hem verteld heeft?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat voor geheim dan, heb ik iets gemist?
Dit is mi 1 van de belangrijkste ontwikkelingen van BB5, Menno weet gewoon dat roel een geheim heeft heb ik het idee, en door het op deze manier te brengen waarschuwt hij roel alvast: nomineer me en je bent je geld kwijt, bitch!quote:Menno vertelt nu aan Roel dat iemand geld kan hebben gekregen en dat moet verstoppen
Roel "Ja, echt? Heb je net een opdracht afgemaakt, en dan moet je dat achter een planje daar verstopt... Lijkt me wel grappig. Ik zou echt niet weten wie.
Menno "misschien dat iemand al 10 duizend heeft
Roel "Lijkt me wel flippen."
Menno "Lies had 500 briefjes van 10, los"
Roel "5 pakketjes, dat is aardig wat, man. Kom je uit de dagboekkamer en heb je opeens zon pak bij je"
Menno zei ook nog ergens dat je niet naar zo'n persoon moet gaan zoeken (omdat die danhet geld kwijt is)
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:53 schreef versabommie het volgende:
Ter verduidelijking:
Op zondag 30 oktober 2005 02:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is mi 1 van de belangrijkste ontwikkelingen van BB5, Menno weet gewoon dat roel een geheim heeft heb ik het idee, en door het op deze manier te brengen waarschuwt hij roel alvast: nomineer me en je bent je geld kwijt, bitch!
en nu pootjes geven!
Menno is een sportman, die gaat voor plek 1. Hij heeft Roel nu iig in zijn zak denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet eens wachten tot ie mij nomineert. Gelijk dat geld tevoorschijn toveren10.000
helaas is deze groep "sociaal" en vinden ze dat ze dat niet mogen doen..... Misschien moet BB Menno maar eens vertellen dat er 10.000 ergens verstopt zit en als hij ze weet af te leveren in de dbk dat ze voor hem zijn....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet eens wachten tot ie mij nomineert. Gelijk dat geld tevoorschijn toveren10.000
Ben bang dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben bang dit deze dag een beetje zoals die van gisteren gaat worden. Veel sporten en weinig discussies en/of ruzies. Weer volkomen zinloos om te blijven kijken in feite.
Maar waarom heb ik de streams dan nog aan staan? Ik heb ook geen idee
Eerder andersom. Menno gaat weer massaal genomineerd worden. Roel niet. Roel kan Menno maken of breken denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:56 schreef versabommie het volgende:
Menno is een sportman, die gaat voor plek 1. Hij heeft Roel nu iig in zijn zak denk ik.
Menno is bij de rest al gebroken, die heeft daar echt niets meer te verliezen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerder andersom. Menno gaat weer massaal genomineerd worden. Roel niet. Roel kan Menno maken of breken denk ik.
Dat laatste.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
Was het werkelijk zó duidelijk dat Menno een boodschap (dreigement) aan Roel gaf dan?
Of zitten jullie vooral te speculeren?
Totaal niet. Ze hebben het samen gewoon gehad over die geheime opdrachten voor geld. Roel lulde perfect met hem mee. Ze speculeerden een beetje over verstopplaatsen en dat soort dingen. Menno kwam met het idee om het geld dan in de geldpot te stoppen die er al staat. Daar had Roel overduidelijk nog helemaal niet aan gedacht. Maar verder was Menno helemaal niets duidelijk, hoewel iedereen in het huis ook wel weet dat er iets met dat roken aan de hand was een paar weken geleden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
Was het werkelijk zó duidelijk dat Menno een boodschap (dreigement) aan Roel gaf dan?
Roel moet oppassen dat hij zich niet gaat overspelenquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerder andersom. Menno gaat weer massaal genomineerd worden. Roel niet. Roel kan Menno maken of breken denk ik.
Menno heeft denk ik gewoon zitten speculeren, alleen was het komisch dat ie het dan net tegen Roel moet doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
Volgens mij niet. Ze hadden het vannacht zelfs over die verstopplaats. Ik denk daarom dat het daar niet meer ligt, maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:59 schreef schatje het volgende:
Die 10.000 euro ligt toch nog steeds onder die plantenbak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |