Bron: Telegraaf en Teletekstquote:PARIJS - Honderden woedende jongeren hebben vrijdagmorgen in een voorstad van Parijs auto's en winkels in brand gestoken nadat twee van hun leeftijdgenoten waren geëlektrocuteerd toen ze zich tijdens een achtervolging door de politie verstopten bij een transformatorhuisje.
Knal net zo lang tot ze allemaal weg zijn als voorbeeld!quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Knal er maar een neer als voorbeeld.
quote:in een voorstad van Parijs
quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Knal er maar een neer als voorbeeld.
Ik denk dat je daarmee dicht bij de waarheid zit. Verveling en opstandig gedrag zal hier zeker mee te maken hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
Stom volk, hebben ze weer wat te rellen. Vinden ze zeker leuk.
volgens mij, heb ik het idee, zomaar, per ongeluk, dat jij wel héél eenzijdig tegen het verhaal (vanuit het perpectief van de politie) kijkt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Bron: Telegraaf en Teletekst
Waar slaat dit op? Die jongens hebben dit toch zichzelf aangedaan!
Mag de politie tegenwoordig geen inbrekers meer achtervolgen, omdat achtervolgen gevaarlijk kan zijn?
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_achtervolging.html
Want...? Jij hebt meer info? De politie heeft ze vastgepakt en in dat huisje gepropt, ne ze met het pistool op het hoofd gedwongen te hebben een inbraak te plegen of zo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
volgens mij, heb ik het idee, zomaar, per ongeluk, dat jij wel héél eenzijdig tegen het verhaal (vanuit het perpectief van de politie) kijkt.
weet jij het?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want...? Jij hebt meer info? De politie heeft ze vastgepakt en in dat huisje gepropt, ne ze met het pistool op het hoofd gedwongen te hebben een inbraak te plegen of zo?
Nou, gisteren in het NOS-journaal (volgens vele een enorm links bolwerk) zat ook een heel item hierover.quote:
Slotervaart. Klein detailquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
(die rellen in Osdorp een aantal jaar geleden bijvoorbeeld),
Bah. Ze moeten toch ook wel een keer in Osdorp gereld hebben?quote:
Ik had het vast wel gemerktquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bah. Ze moeten toch ook wel een keer in Osdorp gereld hebben?
quote:CLICHY-SOUS-BOIS - Voor de vierde achtereenvolgende avond is het tot schermutselingen gekomen tussen politie en jongeren in de Parijse voorstad Clichy-sous-Bois. Dat meldden politiebronnen maandagmorgen vroeg. Bij de rellen zouden zes agenten lichtgewond zijn geraakt. De politie arresteerde elf mensen en acht auto's gingen in vlammen op.
Bekijk video:
Modem/ Breedband
Het geweld werd in eerste instantie veroorzaakt door de dood donderdag van twee tieners. Zij werden in een transformatiehuisje geëlektrocuteerd. Zij zouden op de vlucht zijn geweest voor de politie, maar zowel Openbaar Ministerie als politie ontkent dit nu. Intussen is politie wel een intern onderzoek begonnen naar het incident.
Donderdag- en vrijdagnacht kwam het tot hevige uitbarstingen tussen politie en jongeren. Daarbij raakten 23 agenten gewond en werden tientallen auto's in brand gestoken. Zaterdag was het ook nog onrustig. Zondagavond kwam het opnieuw tot ongeregeldheden. Tijdens schermutselingen zijn toen een of meer traangasgranaten in een moskee gegooid. De politie onderzoekt de zaak. Rond middernacht was de rust teruggekeerd.
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |