Ze moesten gewoon een afslag halen op de snelweg!quote:Een 22-jarige man en een 45-jarige vrouw uit het Zuid-Hollandse Capelle aan den IJssel hebben vrijdagmiddag klappen gekregen op de snelweg A73 ter hoogte van Nijmegen. De vrouw was tussen de auto's van een rouwstoet gaan rijden. Dat meldt de politie Gelderland zaterdag.
Volgens de politie kwam de vrouw 'per ongeluk' tussen de auto's van een rouwstoet terecht, toen ze links invoegde om richting Rotterdam te gaan. Vervolgens werd ze klemgereden en kregen zowel de vrouw als de man klappen.
De daders zouden naar de man en vrouw hebben geroepen dat het asociaal was om zich in een rouwstoet te mengen. De daders zouden ook tegen de auto hebben getrapt, die hierdoor volgens de politie lichte schade opliep.
Het is onbekend of mensen zijn aangehouden. De politie onderzoekt het incident.
Behoorlijk overdreven reactie en nog fout gespeld ook.quote:
Laten we de berichten nog maar even afwachten of die auto wel echt zo per ongeluk in die stoet terecht kwam.quote:Op zondag 30 oktober 2005 07:49 schreef Patch het volgende:
NIJMEGEN
Deelnemers aan een rouwstoet hebben bij Nijmegen een vrouw en een man mishandeld die per ongeluk in de stoet terecht waren gekomen. Hun auto werd klemgereden en beschadigd, terwijl hun asociaal gedrag werd verweten.
nee hoor, riekt naar mensen met verdriet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:14 schreef allsystemshalt het volgende:
ruikt naar tokkie deze rouwende familie....
En dat geeft ze een legitieme reden om iemand die een fout maakt in elkaar te meppen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nee hoor, riekt naar mensen met verdriet.
best wel jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:06 schreef teckna het volgende:
Het is een beetje sjonnie achtig om dan maar meteen die persoon in elkaar te rossen.
[..]
Als ik verdrietig ben ga ik ook altijd mensen in elkaar slaan. Iedereen doet dat toch?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ahh, dan mogen ze anderen in elkaar slaan natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan nog.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er zijn zat aso's in het verkeer, niet eens hardrijders, maar ook zondagsrijders, die rijden op de weg met een mentaliteit dat weg van hun is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:52 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En dat geeft ze een legitieme reden om iemand die een fout maakt in elkaar te meppen?
Er staat per ongeluk..quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er zijn zat aso's in het verkeer, niet eens hardrijders, maar ook zondagsrijders, die rijden op de weg met een mentaliteit dat weg van hun is.
Kijk ik zal niet snel een relletje beginnen op een begravenis, maar als iemand opzettelijk geen voorrang verleent aan de begravenis stoet en die dode is familie van mij, dan ben ik wel de eerste die uit die bolide springt en ff verhaal gaat halen. Op zo'n moment als je een dierbare verliest maakt toch niet veel meer uit, kan dit er ook nog wel bij.
Waar jij er dus blijkbaar een van bent... Hoe kan jij bepalen dat hij/zij met opzet door jouw stoet heengaat? Die fout kan gemaakt worden en waar haal jij da het lef vandaan om iemand klem te rijden en die auto kapot te maken? En daarnaast ook nog te meppen. Man ga verder met je stoet en vergeet die persoon gewoon.quote:
Ja dat staat er, maar ik ben er nog niet van overtuigd.quote:
Als er niets stond, dan kan je twijfelen. Dit is gewoon je zin doordrijvenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja dat staat er, maar ik ben er nog niet van overtuigd.
Ik kan echt wel in het verkeer zien of iemand iets opzettelijk doet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:24 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Waar jij er dus blijkbaar een van bent... Hoe kan jij bepalen dat hij/zij met opzet door jouw stoet heengaat? Die fout kan gemaakt worden en waar haal jij da het lef vandaan om iemand klem te rijden en die auto kapot te maken? En daarnaast ook nog te meppen. Man ga verder met je stoet en vergeet die persoon gewoon.
Ik heb nog steeds dat blauwe oog van die laatste keer, maar fijn dat je je zo kon laten gaan jongen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als ik verdrietig ben ga ik ook altijd mensen in elkaar slaan. Iedereen doet dat toch?
Er zijn zat aso's in het verkeer, ik wacht gewoon op de andere kant van het verhaal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als er niets stond, dan kan je twijfelen. Dit is gewoon je zin doordrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |