pssssst heb jij luciano nog gezien ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Soms kom je er ineens achter dat je je tussen louter loosers bevindt.
Nou had ik dat idee al heel sterk, in dit forum. Maar het is nu echt ovewéldigend.
vanwaar die obsessie met lucianoquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
pssssst heb jij luciano nog gezien ?
Ik heb daar wel eens onzin zien staan, weet niet meer wat, maar weet nog wel dat ik toen dacht dat je die site echt niet serieus kan nemen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:35 schreef avonne het volgende:
http://www.zijonline.nl/
hier enkele artikelen over BB5
geen idee of het betrouwbaar is.
Ik kreeg een ingevingquote:
Ik hoop dat er niks van klopt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:38 schreef PC eend het volgende:
Daarom moet ik ook nog maar zien of die ratelband er wel echt in komt.
Ach ja als die bewoners er ook zo over denken (en ik zou niet weten waarom niet) dan is het misschien niet eens zo ergquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niks van klopt.
Ratelband of all people.![]()
Met deze groep? Weinig kans.quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ach ja als die bewoners er ook zo over denken (en ik zou niet weten waarom niet) dan is het misschien niet eens zo erg
Dat kan ik nog wel geloven, of een ander format, maar hij heeft vast niet dat hele huis (studio) laten bouwen voor 1 BB en lang laten leegstaan zal hij ook wel niet doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
Er stond ook dat er in januari een BB Vips komt
dit staat erquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:46 schreef MissHobje het volgende:
avonne ??
Heb je het stukje wel gelezen![]()
Tis pas in januari .. en dat wordt dan een VIPS BB .. soort herhaling van het project wat eerder al was met bekende BN-ers![]()
Stoppen ze BN-ers 2 maanden in dat huis
Nogal een kromme zin.quote:
Zeker is in ieder geval dat Emile Ratelband een van de bewoners van het V.I.P.-huis zal zijn. Ratelband heeft echter eerst nog een ander klusje te klaren. Hij zal binnenkort het huidige huis ingaan om de bewoners en wie het allemaal niet gelooft: heel binnenkort maakt Emile Ratelband -als voorproefje op wat komen gaat- zijn entree in het Big Brother-huis!
Och hij kan ze toch lekker gaan irriteren ( die uitwerking heeft hij kennelijk ook op jouquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:48 schreef Rica het volgende:
[..]
Met deze groep? Weinig kans.
Op zich mag er best iets gebeuren om weer wat leven in de brouwerij te brengen maar dan hoop ik toch echt iemand anders.
en dit ook :quote:
Ja ja.. Hoe minder Emile ik zie, hoe beter.quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Och hij kan ze toch lekker gaan irriteren ( die uitwerking heeft hij kennelijk ook op jou) en de hele tijd inwrijven dat het watjes zijn omdat ze geen 1 opdracht halen
Behalve met muntz dan hequote:Op zondag 30 oktober 2005 03:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ja.. Hoe minder Emile ik zie, hoe beter.
Muntz? Zegt me niks.quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Behalve met muntz dan he
Daar kon ik geen genoeg van krijgen
Er lag net ook iemand te lachen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 04:00 schreef doka het volgende:
dido praat weer in haar slaap
Je kent het vast wel, en anders heb je heel wat gemist, zeker als Ratelbandhaterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |