abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:46:17 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32077619
Genoeg geweest!

[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 08-11-2005 21:25:36 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:49:13 #152
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32077655
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:44 schreef Xebrozius het volgende:

Ik kan ook wel een superlekkere maaltijd bestellen, of ik kan het zelf maken. Welke denk je dat lekkerder smaakt?
Die superlekkere maaltijd die in een kwartier wordt bezorgd, waar je na een 60 uur durende werkweek niks meer voor hebt hoeven doen en alleen bestek bij hebt moeten pakken.

Maar als student ken je dat niet, dan ben je blij als je tijdinvulling hebt ws
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:50:23 #153
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32077671
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:49 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Die superlekkere maaltijd die in een kwartier wordt bezorgd en waar je na een 60 uur durende werkweek niks meer voor hebt hoeven doen en alleen bestek bij moet pakken.

Maar als student ken je dat niet, dan ben je blij als je tijdinvulling hebt ws
Iets waar je voor gewerkt hebt is altijd beter omdat je in de overtuiging bent dat datgeen wat je gedaan hebt het zo speciaal maakt. Heel vaak is dat niet zo, maar toch denk je het.
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:51:45 #154
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32077689
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:50 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Iets waar je voor gewerkt hebt is altijd beter omdat je in de overtuiging bent dat datgeen wat je gedaan hebt het zo speciaal maakt. Heel vaak is dat niet zo, maar toch denk je het.
Als je 60 uur per week werkt, heb je die behoefte niet meer zo, dan heb je al 60 uur voor iets gewerkt, dan boeit dat ene kwartiertje koken niet zo.
And know what you want,
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:53:20 #155
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32077709
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:51 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Als je 60 uur per week werkt, heb je die behoefte niet meer zo, dan heb je al 60 uur voor iets gewerkt, dan boeit dat ene kwartiertje koken niet zo.
Je hoeft in principe niet je keuze om te daten via internet zo te verdedigen ik had enkel wat vragen aangaande dat daten. Waarom dan die heftig verdedigende reacties .
Is dat omdat jullie gelijk willen hebben of omdat het iets te confronterend is?
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:55:53 #156
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32077740
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:53 schreef Xebrozius het volgende:

ik had enkel wat vragen aangaande dat daten.
Ik zag geen vragen , alleen iemand die koste wat het kost door moet melken over hoe kansloos internetdaten is.

Je hebt je punt gemaakt, dankje voor je bijdrage
And know what you want,
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:56:42 #157
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32077747
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:55 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik zag geen vragen , alleen iemand die koste wat het kost door moet melken over hoe kansloos internetdaten is.
Vind jij het kansloos dan?
pi_32077759
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:44 schreef Xebrozius het volgende:
herkenbaar maar niet het type wat ik dan zoek. Ik zoek meer het type wat aan de bar zit en versierd wil worden. Waar je een flinke poging voor moet doen om tot een geslaagd resultaat te komen. Ik kan ook wel een superlekkere maaltijd bestellen, of ik kan het zelf maken. Welke denk je dat lekkerder smaakt?
Ik heb in m'n gehele leven nog geen enkele poging ondernomen om een vrouw te versieren, dus waarom zou ik er nu wel plotseling mee beginnen?
Een vrouw versieren zie ik meer als sollicitatiegesprek; je beste beentje voorzetten, uitspraken die je uitsluitend doet in de hoop dat je gesprekspartner ze waardeert, etc. etc.
Als je een vrouw versiert weet je simpelweg niet waarom ze ooit een relatie met je begonnen is; is het omdat je haar drankjes betaalde? Is het omdat je zo goed gekleed bent? Omdat je zo'n leuke babbel hebt?

Okay, veel van die zaken spelen ook mee als zij naar jóu toekomt, maar in dat geval weet je in ieder geval wel dat je het niet slechts te danken hebt aan dat halve uurtje waarin je jezelf zo goed verkocht hebt .

Of, om de vergelijking met de door jouw genoemde maaltijd nog even door te trekken:
Wat doe/heb je liever op zondagmorgen?
Met je slaperige kop van de trap afstuiteren waarna je met veel pijn en moeite een eitje weet te bakken óf een vrouw die je verrast met een ontbijtje op bed?
quote:
Ja en dat maakt het dus voor mij lastig, nooit weten of je wel met degene contact hebt waarvan je in de overtuiging bent dat het een mooie vrouw is terwijl het ook Spqapoik van de planeet lelijk kan zijn.
Heel simpel, zodra het contact intenser wordt, gaat haar webcam aan .
Mocht ze die niet hebben en ze wil er ook geen kopen, dan is het jammer maar helaas, maar gaan zwaaien...
quote:
En jij gaat er wel vanuit dat op internet ( het meest anonieme medium) mensen wel zichzelf zijn op datingsites? Kom op zeg daar kun je bij uitstek NIET jezelf zijn. In de kroeg verraden kleine handelingen en gezichtsuitdrukking het karakter van de persoon. Kwestie van doorzien en accepteren. Ik ken maar een handjevol mensen die zichzelf waren tijdens een date. Dat zijn meestal ook de mensen die het best klikken.
Mensenkennis xeb .
Op internet heb je geen last van randzaken als mensen die er doorheen lullen of iets dergelijks, dus zal men zijn aandacht kunnen en moeten besteden aan het gesprek...
En iemand kan zich dan een paar gesprekjes anders voordoen, maar dat houden ze niet lang vol...
Met iemand irl heb je echter niet meerdere gesprekjes, want na 3 ontmoetingen en de daarbij horende gesprekjes verwacht men al dat je je bindt en kom je er dus te laat achter hoe iemand daadwerkelijk in elkaar zit .
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:58:48 #159
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32077769
ja internetdating is geil als je een opgesloten, zielige, eenzame stakker bent zonder vrienden om mee uit te gaan. zal wel aan jezelf liggen als je het zo moet doen. gaan de internetdaters ook vaak uit zonder vrienden en ze vaak zien dat mensen (al liplezend) zeggen: "kijk die zielige eenzame rukker daar staan!"
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32077781
Ook genoeg geweest!

Verdere 'discussie' is verwijderd.

[ Bericht 88% gewijzigd door Copycat op 08-11-2005 21:27:31 ]
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 8 november 2005 @ 02:02:05 #161
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32077808
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:57 schreef kastanova het volgende:
-tekst-
Ik kom morgen op je post terug, ik ga eerst even pitten.
pi_32078154
EDIT: Reactie op edit verwijderd.

[ Bericht 93% gewijzigd door Copycat op 08-11-2005 21:29:42 ]
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:57:43 #163
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_32082309
Wat een interessante discussie hier, weer...

Xebrozius, je bent geweldig, en wij internet-daters zijn de ultieme kneuzen. Ben je nu blij? Mooi, tot ziens.
Nicht ärgern, nur wundern!
  Moderator dinsdag 8 november 2005 @ 11:11:19 #164
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_32082726
Hmmm. Een datingsite zou ik me niet zo snel op inschrijven. Dat gezegd hebbende ben ik wel met een paar foksters een keer op stap gegaan. Valt dit nu onder de noemer internetdaten?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:17:45 #165
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_32084504
Oh leuk, is hier een "internet-daters zijn kneuzen"-discussie aan de gang? Mag ik meedoen?

Ik zie mezelf niet als de typische internet-dater (wie wel?! ). Waar ik me vooral over heb verbaasd bij de mensen in dit topic (ja, ik lurk) is dat er verschillende zijn voor wie zo'n site (of op verschillende sites) een soort complete dagbesteding is geworden: chatten met verschillende mensen, daten met iemand, gespannen wachten op antwoord, ondertussen doordaten en doorchatten met anderen... Het lijkt me buitengewoon vermoeiend allemaal. Vind eigenlijk al dat Fok me veel teveel tijd kost en als ik dat zou doorvoeren naar verschillende mensen, met wie ik allemaal ga chatten en daten weet ik het helemaal niet meer ...

Ik schreef me een maand of 2-3 geleden in bij One Hello. En niet erg doordachte actie en niet de illusie dat ik er de liefde van mijn leven zou vinden, noch op zoek naar nieuwe vriendschappen. Wel: nieuwsgierig naar hoe zoiets in zijn werk ging (heb wel eens een Fokker gedate, maar nooit zo direct "voor een date" gegaan) en gewoon wel weer eens zin om een leuke vent te ontmoeten en wellicht weer eens verliefd te worden. Ontmoet ik dan nooit leuke mensen? Mássa's, maar niet iets waar ik de kriebels van kreeg. En na jarenlang Fok (en andere fora) was internet geen vreemd medium voor mij om mensen te ontmoeten (in ieder geval niet vreemder dan de kroeg op de supermarkt ).

Ingeschreven dus. En na plaatsing van een foto een waar bombardement aan "kusjes" (wát een onzinnige, nietszeggende manier van reageren) en mailtjes van mannen. Vele daarvan die duidelijk totáál niet gelet op mijn profiel want in het bezit van 3 kinderen, een pensioenkaart of twee ontbonden huwelijken. Ook veel mailtjes waren weinig opwekkend, met als triest dieptepunt "Ik ben relex, wil je MSN-nen?" Bij eigen surfpogingen op de OH-website kwam ik vooral veel mannen tegen die "op zoek waren naar een maatje" ( ) of die "hielden van diners bij kaarslicht en lange wandelingen op het strand". Schattig misschien, maar niet érg origineel. Slechts 5 mannen bleken bijster genoeg de weg te vinden naar mijn eigen mailadres, dat ik ingenieus had "verstopt" in mijn profiel (want betalen om de liefde te vinden, das nou ook weer zo wat ).

Uiteindelijk heb ik in de storm van mails niet eens meer het fatsoen gehad de meeste mannen terug te mailen. Er was één mail die me gelijk opviel, door de toon, de humor, originaliteit, de foto (tuurlijk) en het feit dat hij zowaar met aandacht mijn profiel gelezen had. Sterker nog: hij bleek zich niet eens te hebben aangemeld, maar alleen via de mail op mijn verhaal te reageren.

Mailen dus, en méér mailen. En iedereen die wel eens ge-internet-date heeft weet dat zulke gesprekken vaak sneller dan in de kroeg persoonlijk worden. Hoewel het internet één medium is om iemand te ontmoeten (net als de kroeg dus) blijft het startpunt anders: geen mimiek, danspassen, priemende blik of mooie stem, maar originele teksten, onderkoelde humor en enthousiasme voor de goede dingen in het leven... de volgorde maakt voor mij niet uit, maar ze zijn wel allebei belangrijk. Vandaar dat er na twee weken toch echt gedate moest worden natuurlijk.
Het gekke was: We waren allebei vrij voorzichtig, omdat de klik via mail iets héél anders is dan die in het echt. Maar ik wist wel zeker dat mijn internet-date avontuur (voorlopig) afgelopen zou zijn als deze date het niet zou zijn: je stopt zoveel persoonlijke informatie en energie in al die mails, dat ik me niet kon voorstellen dat nog eens te herhalen met iemand anders (laat staan dat ik me kan voorstellen dat je dit simultaan met meedere mensen doet! ).
Mijn internetdating-days zijn inderdaad voorbij, maar vooral omdat de date in kwestie niet meer is opgehouden....

Geen argumenten mbt de discussie dus (die ik niet eens helemaal heb gelezen), maar wel even mijn (beperkte) ervaring met het fenomeen.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:02:40 #166
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32085729
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:57 schreef Hooghoudt het volgende:
Wat een interessante discussie hier, weer...

Xebrozius, je bent geweldig, en wij internet-daters zijn de ultieme kneuzen. Ben je nu blij? Mooi, tot ziens.
Begrijpend lezen in niet je sterkste punt... Ik zie er de voordelen niet van. Dat jij je meteen aangevallen voelt zegt méér dan genoeg over jou als persoon.
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:08:34 #167
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_32088962
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:02 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Begrijpend lezen in niet je sterkste punt... Ik zie er de voordelen niet van. Dat jij je meteen aangevallen voelt zegt méér dan genoeg over jou als persoon.
Nou, meneer Sander R. de Tactloze Lul, waar gaat het dan om?
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_32089134
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmmm. Een datingsite zou ik me niet zo snel op inschrijven. Dat gezegd hebbende ben ik wel met een paar foksters een keer op stap gegaan. Valt dit nu onder de noemer internetdaten?
Ja.
pi_32094205
Werkt paiq soms alleen onder windows-browsers? Ik heb verschillende linux-browsers geprobeerd maar er is er geeneen die werkt.
pi_32095059
Zo, dit is een ex-Paiq-member. Ben het zat, dat gekut met die internetdating. Vind wel iemand in real life. En nu is het écht over.
pi_32095138
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:23 schreef thabit het volgende:
Werkt paiq soms alleen onder windows-browsers? Ik heb verschillende linux-browsers geprobeerd maar er is er geeneen die werkt.
Laatste reactie in dit topic: in Firefox werkt ook niet alles vlekkeloos. De site is duidelijk (vooralsnog) gericht op IE.
pi_32097529
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:54 schreef UncleFunk het volgende:
Zo, dit is een ex-Paiq-member. Ben het zat, dat gekut met die internetdating. Vind wel iemand in real life. En nu is het écht over.
Nou, was ook mijn idee maar net toch wel een leuk gesprek gehad met een leuke dame, die ook nog eens vlakbij woont. Toch nog maar ff beetje tijd in investeren.
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:05:17 #173
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32098656
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:08 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Nou, meneer Sander R. de Tactloze Lul, waar gaat het dan om?
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:34:39 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32099609

Kunnen zoalshetis en kastanova hun voortdurende vete elders uitvechten?

Dank.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32102673
Heb me gisteren geregt bij relatieplanet.nl , eerst voor wat gebabbel en afspraakjes, en misschien later meer.

Heb al een paar reacties gemaakt, en al een paar binnen. Vind het wel leuk, lekker simpel om mensen te ontmoeten. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')