*in portemonnee kijkt*quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:13 schreef APK het volgende:
Voor 20.000¤ kom ik nooit meer in dit topic.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb jouw post even in het streamverslagen-topic geplaatst.
Roel ook. En ze zijn niet de enige in dat huis.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Menno is best een beetje geldgeil volgens mij
Menno is enorm geldgeil volgens mij...quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Menno is best een beetje geldgeil volgens mij
Misschien heel ver weggedrukt. Pas als ik bij de laatste 5 zou zitten en al 1 of 2 keer een bank had overleeft, zou het belangrijker gaan worden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
ja maar in je achterhoofd heb je toch t geld zitten
Maar Menno heeft ook gezegd dat als hij zou weten dat iemand geld heeft gehad, hij niet naar het geld zou zoeken. Ik ga er nog vanuit dat Menno over dit eerlijk is, ik bedoel, wat schiet Menno ermee op als hij het geld vindt? Zeker Menno, stel hij weet dat Roel geld heeft gehad, waarom zou hij het dan willen vinden? Als Roel het geld mee kan nemen, is BB 10.000 euro kwijt, Menno en BB zijn niet echt vrienden van elkaar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
Ik weet wat Menno's plan is:
Hij probeert Roel bang te maken, zodat die zijn geld gaat verplaatsen.
Hij noemde ook al de tuin, dus volgens mij heeft die door dat Roel geld heeft verstopt.
Ik dacht dat als een andere bewoner het geld zou vinden... hij of zij dan dat geld mocht houden. Lijkt me genoeg reden voor Menno om er naar op zoek te gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar Menno heeft ook gezegd dat als hij zou weten dat iemand geld heeft gehad, hij niet naar het geld zou zoeken. Ik ga er nog vanuit dat Menno over dit eerlijk is, ik bedoel, wat schiet Menno ermee op als hij het geld vindt? Zeker Menno, stel hij weet dat Roel geld heeft gehad, waarom zou hij het dan willen vinden? Als Roel het geld mee kan nemen, is BB 10.000 euro kwijt, Menno en BB zijn niet echt vrienden van elkaar.
Iedereen in het huis is geldgeil, ik ook. En ik denk de meeste mensen in nederland, dus zo raar is het niet. Hangt er alleen vanaf wat je moet doen om het geld te krijgen, dat verschilt nogal per mensquote:
Menno en Roel hebben al regelmatig 's nachts met elkaar zitten praten hoor. Dit is echt niet de eerste keer. Maar als Menno er niet bij is, boort Roel hem regelrecht de grond in.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:19 schreef avonne het volgende:
Goed teken... Roel gaat een sjekkie draaien en blijft nog even zitten.
Ik hoop echt dat Menno weer een vriendschappelijke relatie in dit huis heeft.
Hij was wel erg eenzaam, werd ook een beetje te gretig vandaag als instructeur.
Als ik er in zou gaan. (wat ik dus niet zou doen op dit moment) zou dat echt zijn als ik het idee had dat mijn leven niet op het goede spoor zat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuu...als je nou zeker weet dat je niet zo populair bent en denkt dat je de volgende bent die eruit gestemd wordt....?Denk dat ik dan "maar" die 25.000 euro pak
bij mij zal t toch wel beide zij ervarin en t geld als je helemaal nix kan winnen en je zit er een tijdquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien heel ver weggedrukt. Pas als ik bij de laatste 5 zou zitten en al 1 of 2 keer een bank had overleeft, zou het belangrijker gaan worden.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Iedereen in het huis is geldgeil, ik ook. En ik denk de meeste mensen in nederland, dus zo raar is het niet. Hangt er alleen vanaf wat je moet doen om het geld te krijgen, dat verschilt nogal per mens
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH loopt een spin over m'n beeldscherm, moet ik nu ook op een stoel gaan staan???![]()
Dan zou ik ook op zoek gaan naar het geld, maar als iedereen het geld kwijt zou zijn, neuh, zou ik geen enkele moeite doen, dan gun ik het die anderquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik dacht dat als een andere bewoner het geld zou vinden... hij of zij dan dat geld mocht houden. Lijkt me genoeg reden voor Menno om er naar op zoek te gaan.
Roel heeft nu 4500¤ startgeld, ongeveer hetzelfde bedrag aan daggeld plus 10.000 door die opdracht.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
Wat voor ervaring in godsnaam lange tijd opgesloten met een stel andere lunatics, of weten hoe het voelt om even een BN'er te zijn? Nee dank je. Niets voor mij
Ik ben de laatste jaren alleen maar steeds minder gaan werken, juist omdat ik niet geldgeil ben. Ik zorg gewoon dat ik precies genoeg heb en dat is voldoende. Daardoor ben ik nu 4 dagen vrij per week en werk er maar drie. Vrije tijd is waardevoller dan geld, wat mij betreft.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Iedereen in het huis is geldgeil, ik ook. En ik denk de meeste mensen in nederland, dus zo raar is het niet. Hangt er alleen vanaf wat je moet doen om het geld te krijgen, dat verschilt nogal per mens
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH loopt een spin over m'n beeldscherm, moet ik nu ook op een stoel gaan staan???![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
Ik zou er zowieso niet in gaan, kan mijn gezin never nooit zo lang missen! Dus nee geen enkele reden om mee te doen met zoiets. De enige reden zou dus inderdaad het geld zijn! Ik zou het nooit uithouden met zoveel vreemden, zoveel verschillende persoonlijkheden en heb geen ambitie om een BN-er te worden![]()
maar wel leuk om naar te kijken natuurlijk
Gelukkig heeft mijn heldin de spin al opgepakt en uit huis gegooid. Wacht even, ik was toch de Rambo in huis?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
webcam aan... gillen, wapperen, springen. wil weer even lachen, t wordt weer saai inmiddels
![]()
Die 10.000 is nog niet zeker... niemand mag het vinden plus... hij moet het ongezien het huis uit zien te krijgen mocht die eruit gaan. Tenzij hij de winnaar is natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Roel heeft nu 4500¤ startgeld, ongeveer hetzelfde bedrag aan daggeld plus 10.000 door die opdracht.
Niet slecht voor twee maanden op een bank hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |