SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:51 schreef Troeta het volgende:
AgrippinaBedankt Troeta. Zoiets had ik nooit verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las zopas ergens dat in maart Nederlandse DVD's uitkomen met McLeod's Daughters. Wel heel duur, maar als die dan door iemand gejeweetweld worden, kunnen we die mooi ergens jeweetwellen...![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef xiloonx het volgende:
27Maart komen de nieuwe afleveringen van Seizoen5
quote:
goede zaak !quote:Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef xiloonx het volgende:
27Maart komen de nieuwe afleveringen van Seizoen5
Opzich niet aan te raden als je nu net begonnen bent vanaf S1. Anders is het toch minder, weet ik uit ervaring helaasquote:Op maandag 13 maart 2006 17:56 schreef Bigs het volgende:
Voor mensen met Digitale TV van UPC (en waarschijnlijk ook van andere providers) is de serie ook op Hallmark te volgen. Ze zijn daar ergens in seizoen 4 (TV Gids)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Opzich niet aan te raden als je nu net begonnen bent vanaf S1. Anders is het toch minder, weet ik uit ervaring helaas, als je weet wat er nog gaat gebeuren
Nee klopt, ik kijk het ook expres niet. Maar voor de mensen die S2 al kennen is het misschien wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen diee, weet alleen dat het behoorlijk prijzig spul is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:28 schreef Hilzillah het volgende:
tvp... wil graag weten wat de DVD's hier gaan kosten... ik vind 109 eurie per serie een beetje duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |