SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:51 schreef Troeta het volgende:
AgrippinaBedankt Troeta. Zoiets had ik nooit verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las zopas ergens dat in maart Nederlandse DVD's uitkomen met McLeod's Daughters. Wel heel duur, maar als die dan door iemand gejeweetweld worden, kunnen we die mooi ergens jeweetwellen...![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef xiloonx het volgende:
27Maart komen de nieuwe afleveringen van Seizoen5
quote:
goede zaak !quote:Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef xiloonx het volgende:
27Maart komen de nieuwe afleveringen van Seizoen5
Opzich niet aan te raden als je nu net begonnen bent vanaf S1. Anders is het toch minder, weet ik uit ervaring helaasquote:Op maandag 13 maart 2006 17:56 schreef Bigs het volgende:
Voor mensen met Digitale TV van UPC (en waarschijnlijk ook van andere providers) is de serie ook op Hallmark te volgen. Ze zijn daar ergens in seizoen 4 (TV Gids)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Opzich niet aan te raden als je nu net begonnen bent vanaf S1. Anders is het toch minder, weet ik uit ervaring helaas, als je weet wat er nog gaat gebeuren
Nee klopt, ik kijk het ook expres niet. Maar voor de mensen die S2 al kennen is het misschien wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen diee, weet alleen dat het behoorlijk prijzig spul is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:28 schreef Hilzillah het volgende:
tvp... wil graag weten wat de DVD's hier gaan kosten... ik vind 109 eurie per serie een beetje duur
Ja echt weer zo'n "op het laatste moment" domperquote:Op zondag 26 maart 2006 20:15 schreef Agrippina het volgende:
Teletekst Net5: Door licentieproblemen gaat Net 5 door met herhalingen van deze serie.![]()
Dus morgen geen nieuwe afleveringen.![]()
Ooo, oké, dat wist ik niet. Thnx...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:31 schreef Chav het volgende:
Brick heet Brett, Brick is z`n bijnaam.
Klopt.. hij moet daar echt weken hebben gelegen. Dan zie je er volgens mij al niet meer zo uitquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:40 schreef RedFever007 het volgende:
Jah inderdaad, had deze aflevering nog nooit gezien, weet nu dus hoe die aan z'n einde is gekomen.
[zeikmodus]
Wel een beetje onrealistisch natuurlijk, hij was al weg toen Claire naar het ziekenhuis ging dus hij ie al die tijd onder de brug gelegen. Dat zou enorm gaan stinken met die hitte daar. Z'n lichaam was ook totaal niet aagetast ofzo, naja het is maar een 'film'
[/zeikmodus]
Heb het gisteren dus gemistquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:15 schreef MsInfidelity het volgende:
Brick... [afbeelding]
Wist dat het ging gebeuren, maar toch. Arme Becky
Lizaquote:
Dat zal niet lang meer duren.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef MsInfidelity het volgende:
Oeps haha, dan bedoel ik Sally. De vriendin van Nick.. Foutje, slecht in namen![]()
![]()
quote:
Volgens mij zijn het Ford's (of Forden?), vind ze persoonlijk ook best wel gaafquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:59 schreef Gasolinejunkie het volgende:
Gave serie hoor.
is hier onder het eten vaste prik. Schuld van mijn vrouw ;-)
Nu ben ik verslaafd en mijn zoontje van 9 ook. En wat nog erger is die vragen over wat voor een auto Nick en Alex rijden , die zwarte en rode.
HELLUP HELLUP
Als iemand ziet of weet wat voor merk, pliiiieeeesssssssss HELP ME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |