Het was tranen met tuitenquote:Op donderdag 8 december 2005 03:35 schreef Troeta het volgende:
Ik vond dat het wel wat uitgebreider had gemogen.
Ze sloegen dagen over en bij het ravijn hadden ze ook wat meer kunnen laten zien.
Je zag nu alleen maar de reactie van Alex toen hij haar dood zag.
En ik heb het ook niet zo op dat spookgedoe.
En Becky miste ik inderdaad ook!
maar ik heb toch een traantje gelaten hoor
misschien was het ongeluk wel een seizoens finale? dan is het logisch dat ze meteen bij de begrafenis verder gaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:35 schreef Troeta het volgende:
Ik vond dat het wel wat uitgebreider had gemogen.
Ze sloegen dagen over en bij het ravijn hadden ze ook wat meer kunnen laten zien.
Thanks! die had ik dus gemist vorige week.. net als het ongeluk dinsdag.. maar van gister een de flasback zat het gelukkig ook.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:39 schreef DarkElf het volgende:
tess heeft het uitgemaakt nadat duidelijk werd dat hij het overlijden van zijn vrouw nog niet verwerkt had.
Nee vanavond is de seizoens finale aflevering: Turbulencequote:Op donderdag 8 december 2005 16:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
misschien was het ongeluk wel een seizoens finale? dan is het logisch dat ze meteen bij de begrafenis verder gaan.
idd Jodie is bloedjelekker.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Jodie is echt. De enige reden waarom ik het soms kijk
. (En natuurlijk omdat het Australische accent zo leuk klinkt)
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:30 schreef foetre het volgende:
idd Jodie is bloedjelekker.
en stevie is leuk als ze boos is.
mooi heb ik toch nog iemand er blij mee gemaaktquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:26 schreef Agrippina het volgende:
Hee, Bjoro,
Ik heb je foto als wallpaper ingesteld (de bovenste helft). Heel mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |