hehhee dan ineens zie je allerlei wedingen waarvan je nu dacht heeeee jammerquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:27 schreef Troeta het volgende:
Ik heb net even gespiekt op de officiele site.
Het blijkt een nummer 1 serie te zijn in australie.
We zitten nu net 2 afleveringen in series 3 en in australie zijn ze bij serie 5.
Ik geef de link niet, want op de site zie je meteen een hoop veranderingen, maar het belooft toch erg leuk te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door SaintOfKillers op 30-10-2005 15:18:28 (Spoilertags toegevoegd) ]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:11 schreef xiloonx het volgende:doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Dat weet ik zelfs nogquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:43 schreef Troeta het volgende:
Nou, informatie wat er later gaat gebeuren moet idd wel tussen spoilertags, maar dat Claire zwanger is van Peter, maar tegen iedereen zegt dat het van Alex is, is allang uitgezonden hier, dus daar kunnen we best over praten toch?
Anders is dit topic wel wat nutteloos...
haha daarom!quote:
Mooi! Dan is het een kwestie van afwachten tot iemand ze ergens plaatst. Joepie!quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:55 schreef Troeta het volgende:
Er bestaan wel dvd's van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Same here...alleen probeer ik zo min mogenlijk van deze vreemde serie mee te krijgen. Het enige wat ik steeds zie zijn gesprekken tussen de vrouwen onderling of met hun vriendjes...niet echt boeiend vind ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef Nuna het volgende:
Ik zie meestal het laatste kwartier, voor CharmedVind er geen ruk aan eerlijk gezegd. Heeft me nog niet echt kunnen boeien.
Het is interessanter dan het lijktquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef slindenau het volgende:
[..]
Same here...alleen probeer ik zo min mogenlijk van deze vreemde serie mee te krijgen. Het enige wat ik steeds zie zijn gesprekken tussen de vrouwen onderling of met hun vriendjes...niet echt boeiend vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |