Ik maak em bij post 280 altijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
dan kan ik hem gelijk klaarmaken.
En goed nadenken over een OP
Dank voor de tipquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik maak em bij post 280 altijdgarant dat je de snelste bent.
Vliegen is niets engs aan ofzo, ik ben al 2x naar Spanje geweest met het vliegtuig. Het opstijgen is het leukst, als die motoren ineens op volle kracht beginnen te draaien en je in je stoel gedrukt wordt door het optrekken van het vliegtuigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik gewoon heen. en ik heb ook nog nooit gevlogen
Inderdaad. Maarja, ik zal kijken wat ik kan betekenenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:42 schreef Svensational het volgende:
Die OP-banner mag ook wel een keer vervangen worden...
Yup je moet d'r link aanpassenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:43 schreef Messenga het volgende:
Dat kruisje in de op is Imberr ofniet ?
Ik ben bangquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
Shit, door het slotje op het vorige topic heen gepost
Nog maar een keer dan:
[..]
Vliegen is niets engs aan ofzo, ik ben al 2x naar Spanje geweest met het vliegtuig. Het opstijgen is het leukst, als die motoren ineens op volle kracht beginnen te draaien en je in je stoel gedrukt wordt door het optrekken van het vliegtuig![]()
quote:
Het opstijgen is idd het leukst, voor de rest is het vrij saaiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vliegen is niets engs aan ofzo, ik ben al 2x naar Spanje geweest met het vliegtuig. Het opstijgen is het leukst, als die motoren ineens op volle kracht beginnen te draaien en je in je stoel gedrukt wordt door het optrekken van het vliegtuig![]()
Ey, doe ff chill.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Welke mongool heeft mijn avatar weggehaalt?
Klink toch even wat beter hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
wie heeft mijn avatar weggehaalt?
Its no funquote:
Relax en voeg em gewoon zelf weer toe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Welke mongool heeft mijn avatar weggehaalt?
Donequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Yup je moet d'r link aanpassen
http://www.worldracing.nl/forum/afbeeldingen/girlsrule.JPG
Jij kunt allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |