4x per dag is niet 4x in 2 uur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
pf, het eerste jaar hadden wij ook 4 keer per dag sex, niks aparts aan.. op een gegeven moment worden jullie geslachtsorganen schraal, en ga je vanzelf wat minder neuken
Ja vermoeiend zijn ze soms wel, maar me vriendin vind het niet erg. Ze speelt soms van wel maar lichamelijke reacties verraden wel andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:54 schreef Salsagirl het volgende:
uhm en je vriendin gaat die daar in mee.:D? haha vermoeiende nachtjes zo of niet![]()
Maar zal maar zegge/.jullie mogen niet klagen..![]()
euhm... meestal wel.... ik woonde destijds in Fryslân, zij in Den Haag.. met al die reistijd er bij, was er neit veel tijd meer over voor de sexquote:
Dan klikt hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieve schat, dat bedoelen ze nou met "het klikt wel in bed".
Dat is leuk ja... net doen alsof je moe bent en in slaap gaat vallen... en dan toch gewoon door gaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:56 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ja vermoeiend zijn ze soms wel, maar me vriendin vind het niet erg. Ze speelt soms van wel maar lichamelijke reacties verraden wel anders![]()
ze was nie moe. Ze zei zo 'speels' nu niet meer CaMpLoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is leuk ja... net doen alsof je moe bent en in slaap gaat vallen... en dan toch gewoon door gaan
Ja bah... iemand die van seks houdt...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gatverdamme, ik wil Camplo dus echt niet kennen hè
De viezerik...
Dan verdwijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gatverdamme, ik wil Camplo dus echt niet kennen hè
De viezerik...
wees blijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |