*profiel checked* Hmm, idd een man dus...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:17 schreef Ferdii het volgende:
[..]
alsof zow product na een jaar nog niet leeg is![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*profiel checked* Hmm, idd een man dus...
Wij vrouwen hebben vóór een fles leeg is allang weer drieduizend nieuwe potjes en flesjes gekocht... En de oude zooi weigeren we weg te gooien. Het resultaat is een volle badkamerkast met allemaal halfvolle flesjes en potjes.![]()
top TTquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:22 schreef versabommie het volgende:
[BB SC 608] Droge dido en de gierende knuistjes
hoe weet je dan dat het 3 jaar houdbaar is?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:23 schreef Bocaj het volgende:
Nog effe over die 12M.... Ik heb een product dat 3 jaarhoudbaar is en daar staat ook 12M op
Ik geloof dat 12 maanden de langste periode is die ze aan mogen geven...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:23 schreef Bocaj het volgende:
Nog effe over die 12M.... Ik heb een product dat 3 jaarhoudbaar is en daar staat ook 12M op
Dat ik daar nou zelf niet opkomquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:22 schreef versabommie het volgende:
[BB SC 608] Droge dido en de gierende knuistjes
volgens mij ging het gesprek tussen ingrid en lieske, vandaar dat ik dacht dat leiske dat zeiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Lieske niet. Heb ik in ieder geval niet gehoord. Dan zou ze zichzelf ook verlullen trouwens. Ingrid zei wel dat ze dat niet hoopte. Die verbergt dus wel iets onder die dekens.
Staat een houdbaarheids datum op.... (ergens in 2008)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat het 3 jaar houdbaar is?
wat heeft die 12m dan voor zin ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Staat een houdbaarheids datum op.... (ergens in 2008)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*profiel checked* Hmm, idd een man dus...
Wij vrouwen hebben vóór een fles leeg is allang weer drieduizend nieuwe potjes en flesjes gekocht... En de oude zooi weigeren we weg te gooien. Het resultaat is een volle badkamerkast met allemaal halfvolle flesjes en potjes.![]()
heb hier ook zeep staan en daar staat 24m opquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geloof dat 12 maanden de langste periode is die ze aan mogen geven...
Waarom zijn jouw posts toch zoveel leuker dan je TT's?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat ik daar nou zelf niet opkom![]()
Het is 12 maanden houdbaar na opening.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:23 schreef Bocaj het volgende:
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep....mee eens...
Wicked...edit je titel es ff
tja...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat heeft die 12m dan voor zin ?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zijn jouw posts toch zoveel leuker dan je TT's?![]()
Nou ja, beter dan andersom.![]()
ben net een half uur online en al twee keer zijn m'n uitspraken vulgair genoemd....volgens mij heb ik een goede dagquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet![]()
En het is te vulgair![]()
Nogmaals, het is 12 maanden houdbaar na opening.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |