abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:05:22 #26
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31825340
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:55 schreef jessie het volgende:
Ehh rechtshandig
Juist Rechtshandig, dat zeg ik .
Beeldje omkeren Leah, doos dat je d'r bent!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_31830864
Jessie, ik denk dat het al een hele opluchting moet zijn dat die logopediste zo goed voelt. En het lijkt mij idd het beste om een ding te gelijk proberen voor je aan andere methodes mocht gaan denken.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:35:11 #28
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31830926
Poemojn, ik bedoelde dat ik me afvroeg of herhalen essentieel is voor het leren praten. Niet zozeer of de manier waarop opvoeders kinderen aanspreken daarbij bepalend is.

Maria kan al zoveel! Ik vind haar zo knap soms.
Laatst zag ze een hond en uit het niets zei ze "waw waw"! Dat kent ze van plaatjes, maar vooral van het uitgesproken woord 'hondje'. Blijkbaar weet ze hoe het dier er irl uitziet!
Verder pakt ze alles wat we vragen, ook dingen waarvan ze de naam helemaal niet zou "kunnen" kennen, omdat we dat echt nooit benoemen voor d'r. Ze weet dan van de rest van de spullen die er liggen wél de naam en pakt dat wat er overblijft!

Ze doet gebaartjes mee van "In de maneschijn", doet brrrrrrrrrrrrrrr als ze met een autootje door het huis kruipt en zegt "sjastsjaan" tegen mijn man (sebastiaan). Zo knap al, he?

Lopen doet ze nog net niet . Leuk dat Léon het kan, Dutsj!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:02:55 #29
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_31835382
O Sugar, dat is echt zo leuk! Er komt vast een moment waarop ik die opmerking waarschijnlijk terug wil nemen, maar momenteel lach ik me een breuk. Daar komt meneer aan heen en weer zwaaiend op zijn benen en maaiend met zijn armen. Dan weer gierend van het lachen en dan weer zingend.
Vooral als hij moe is gaat het hem vaak mis. Gister op een verjaardag was hij helemaal door het dolle heen, maar zo moe. Dus, omdat hij er zoveel applaus voor kreeg, hup weer staan, lopen, vallen, staan, lopen, vallen. Onvermoeibaar.

Hij is wel vreselijk ondeugend. Dat hij nieuwsgierig was en geen angst kent wisten we al, maar soms moet hij bepaalde dingen gewoon op de harde manier ervaren. Tijdens de vakantie hadden we een prachtig appartement. Maar met ongelijke delen, dus met een trapje in het midden. Doodsangsten heb ik uitgestaan die eerste dag. Meneer dacht werkelijk dat het een glijbaan was en liet zich op de buik vallen om er zo van af te 'glijden'. Gelukkig was ik op tijd en moest hem echt even toespreken. Als je het bij hem nl. alleen maar 'foei' zegt of iets dergelijks, lacht ie keihard in je gezicht uit. Vindt ie grappig.
Vervolgens was zijn loopautootje uitgepakt en sjeesde hij door de kamer. En ja hoor op die trap af. Diverse malen hem daar weggehaald, totdat het mannetje zoiets had van: "Dan probeert ie toch gewoon? Merkt hij het vanzelf."
Dus het mannetje onder aan de trap, ik achter Léon aan. En daar ging ie weer richting trap. Uitdagend lachen naar het mannetje en hopla met die auto van de trap af. Het mannetje ving hem direct op, maar het autootje viel door. Hij was zich helemaal een hoedje geschrokken. Sindsdien deed hij het niet meer. Maar o o o!

Ik denk dat Maria hetzelfde doet als Léon, eerst 'focussen' op het communiceren en daarna lopen. Schijnt veel voor te komen; de een loopt eerder en praat daarna en bij anderen weer precies andersom.
Hoe bevalt het haar zonder beugel?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_31837046
Ok Jessie.
Ik wist ook niet dat je het kende, had er zelf niet eerder over gehoord, vandaar.

Sugar, dat weet ik (nog) niet, maar ik kan 't me eigenlijk niet voorstellen omdat ik zoveel kinderen/mensen ken die dat hebben overgeslagen. Misschien is het net als met oefenen voor veel dingen, de een moet 't vaak doen en de ander kan het zo (cq wacht tot hij zeker weet dat hij het kan voor hij ermee naar buiten komt)?

Leuk dat het met Maria en Léon zo goed gaat!
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:19:22 #31
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31837167
Maaaaaaar Poemojn, , ieder kind herháált toch? Dat wil niet zeggen dat je het kind het proces hoort doen van stukjes herhalen, kan best in 1 keer ineens, maar taal leren is toch wel herhalen wat je hoort en hebt gehoord? Ik denk dat ik gek word.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_31837224
wat zeg je sugar?
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:22:43 #33
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31837259
Ik herhaal: ik denk dat ik gek word!
pi_31837362
Haha, ja dat wel. Myrthe zegt soms 'mama diejedat' (mama zie je dat) en dat is ook napraten van wat ze veel eerder van mij gehoord heeft (ik zeg eigenlijk best vaak 'zie je dat' tegen haar). Ze vormt niet zelf haar eigen zinnen dus. Maar er zit veel meer tijd tussen dan je zou verwachten, ik kan haar dus niet bewust aanleren om woorden te zeggen (zoals mensen vaak proberen: zeg eens oma, zeg eens poes, etc).
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:30:18 #35
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31837432
Oké, oké, we begrijpen elkaar. Ha, fijn.
pi_31837538
We zijn eruit.
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:54:37 #37
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31839873
He Sugar, hoe was het trouwens vannacht met Maria? qua toch al te korte nachten om door een ringetje te halen.... Was ze nog eerder dan normaal? Hoop het niet voor jullie!
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:25:30 #38
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_31840678
kyllian heeft vandaag kokosnoten gegeten
pepernoten dus
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:04:57 #39
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_31845189
en vond hij ze lekker?

Toen Fachelle ze voor t eerst kreeg die vond er niks aan
nu wel hoor nu zeurt ze de hele dag om sinterklaas koekjes
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:38:27 #40
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31846172
Nog even:

Dit soort dingen doet ze nu ook. Zo leuk, ze probeert zelfs die bandjes van de wagen vast te maken om de pop of om Harry. En dan: "dahah, dah dah..."

Renzell, Maria spookt ons de oren van het hoofd en de wallen onder onze ogen...! Niks aan, ik ben vanochtend vroeg (half vijf) ook echt even boos geworden. Dat hielp.
pi_31846350
ooooh een poppenmoedertje

Wij zijn vandaag bij het CB geweest voor de uitgestelde MenC en BMR prikken. Over 5 a 12 dagen kan hij er last van krijgen. Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben?
De eerste prik was geen probleem en de 2e was wel even vervelend. Daar waarschuwde de mevrouw al voor. Maar gelukkig was het snel weer over en zijn mijn kleine stoere man al snel weer te lachen in zijn wagentje
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:50:22 #42
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31846593
Meiske toch! En ik maar zeuren met m'n half zeven.
Kus voor jou!

Lief is ze wel trouwens.
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:33:21 #43
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_31847977
Hier ook zo'n poppenkindje moeders absoluut niet leuk he sugg dat getuttel van die meiden . Helpt het ook niet als je het negeerd Sugg

Jessie slaapt Jans al wat beter zonder haar foppie

Snoop, Zoë heeft er geen last van gehad.

[ Bericht 3% gewijzigd door Rottdog op 31-10-2005 21:08:46 ]
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:41:11 #44
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31848232
Nee, rottdog, ze gíng maar door echt... Steeds dacht ik: "Oh, dát was het! (Harry naast het bed, speen achter bed, speen in handje, dus tikken tegen spijlen leuk! , poepluier , zure lucht, het is ook wel wat warm, oooooh tuurlijk, pápa moest even komen!, oh ja en dan nu mama weer even...) en dan nu, nu gaat ze vast slapen!!!! "
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:00:19 #45
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31848882
He Sugar rot Snoopy, Jolie heeft geen last gehad van die prik.

Het was al heel donker toen Jolie en ik naar huis fietsten vanaf de oppas. We rijden altijd een route met veel bomen (en weinig licht bleek ) en een parkje. Jolie vond het superspannend, ze had m'n hand stevig vast en moest opgewonden lachen en roepen woooooowwwaaaaaah maaaaaamaaaaaa.
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:10:19 #46
61800 Rottdog
pi_31849252
Ojeetje zo'n nacht Sugg nee dan help negeren ook niet

Spannend he Jolie zo in het donker
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:48:14 #47
61800 Rottdog
pi_31852659
Zoë heeft een nieuwe tic, werkt ongelovelijk op je lachspieren

Na de bla blamet dank aan kpn met zijn chatman fase, de toettoet op iedereen zijn neus, de 1,2 hoplake bij elk stoeprandje of verhoging zitten we nu in de klak. Zoë heeft een stokpaardje gekregen van oma en als je in 1 van zijn oren knijpt maakt hij klakgeluiden. Nou trekt Zoë tegenwoordig iedereen aan het oor maakt niet uit wie de pop, de hond of wij en gaat zelf klakken en stampt zo ook net als een paard door de kamer zo verschrikkelijk leuk en lief

ze heeft alleen nog nooit een paard in het echt gezien maar dat is bijzaak
  dinsdag 1 november 2005 @ 00:17:53 #48
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_31855375
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef reni het volgende:
en vond hij ze lekker?

Toen Fachelle ze voor t eerst kreeg die vond er niks aan
nu wel hoor nu zeurt ze de hele dag om sinterklaas koekjes
hij vond ze heerlijk hij vroeg zelfs om nog meer
maar ja hij lust ook bijna echt alles hij is zo makkelijk met eten, echt fijn is dat hoor
pi_31858633
haha Zoë, klakken is leuk! Nu moet mama je maar eens een echt paard laten zien hoor. En kijk dan maar 's of die beesten echt 'klakken'

HIer zijn we in de oh-oh fase als er iets valt. En we kijken echt nooit Teletubbies want daar heb ik zo'n hekel aan
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:36:39 #50
24188 Belana
kloon van belana
pi_31859146
@Snoopy, Liam heeft met die prik nergens last van gehad

Zoë, lekker wijffie, ze doen ook allemaal hetzelfde trouwens he!

Liam heeft wel iets waarvan we echt niet weten waar ie het van heeft: als ie iets niet wil ("Liam kom je uit bad?) reactie: uh UH en dat al nee schuddend

Leon die loopt (had ik wel al eerder gelezen maar nog niet op gereageerd ) en dat terwijl het zo'n mijlpaal is Dutch, ik ben er nog steeds heel blij mee dat Liam kan lopen Ik hoef hem lang zoveel niet meer te tillen bv.
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')