goezzo piequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
En hier weer verder ...toch?
Vorige FOT [SC] #117 tijd zat om tussen de posts door...
Het rare is dat bij mij helemaal niks besloegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
Hi guys
Les 1 bij het vlinderfotograferen: maak je apparatuur klaar VOOR je de warme kas binnen gaat. Anders beslaat echt ALLES
Geen vlinders voor mij hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:03 schreef pea4fun het volgende:
Nou kom op met die vlinders dan!
Heb ik een externe schijf, wordt mijn pc opeens weer veel meewerkenderMaar morgen gaat ie er toch aan hoor....
Nou ja zeg...niet 1 klein vlindertje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen vlinders voor mij hoorDe foto's zijn niet helemaal geworden wat ik had gehoopt
Volgende keer beter
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja zeg...niet 1 klein vlindertje?
Volgens mij ben je te kritischquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ze zijn allemaal vrij wazig of niet goed scherp of niet mooi close-up genoeg of .... etc
Dat zeggen meer mensenquote:
De eerste keer dat ik die vlindertuin bezocht besloeg ook nix en kon ik mijn gang gaan, doch de keer daarop was het wel een beslagen lens. Gelukkig hebben ze daar een soort van handdrogers ...warme droge lucht wordt dan geblazen, dit is speciaal voor de camera's. Was ook hard nodig de laatste keer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
Het rare is dat bij mij helemaal niks besloeg![]()
Ik kon gelijk fotograferen... kheb zelfs nog lens gewisseld, zonder dat mijn spiegel gelijk dichtsloeg![]()
Verder ben ik erg blij met de resultaten![]()
Oh ik dacht eigenlijk dat het voor brillen wasquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die vlindertuin bezocht besloeg ook nix en kon ik mijn gang gaan, doch de keer daarop was het wel een beslagen lens. Gelukkig hebben ze daar een soort van handdrogers ...warme droge lucht wordt dan geblazen, dit is speciaal voor de camera's. Was ook hard nodig de laatste keer.
Die derde vind ik heel mooi gewordenquote:Op zondag 30 oktober 2005 07:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ontopic maar dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu een bak thee
Hihi...meende ik ook, maar de tekst op die dingen maakten me wijzerquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht eigenlijk dat het voor brillen was
quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Die derde vind ik heel mooi geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |