Het gaat ook om de uitstraling, hoe je overkomt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vond haar maar wat matigjes. Ieder kind van 16 met een beetje redelijke stem kan zo wel meedoen (wat er nu dus hier gebeurt). Haar stem heeft zich niet eens goed ontwikkeld.
Ik vind wel dat ze de leeftijdsgrens wel wat omlaag mogen doen, want op deze manier doet iedereen ook mee, maar ze sturen ze ook allemaal weer weg.
Dean Martin zou zich in zijn graf omdraaien...quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat moet zo'n Dirk-Jan (35/skihutzinger) in de volgende ronde?Wat willen ze nou? Dat die 16-jarige meisjes gaan geile op een kerel van 35?
Toch best een lekker wijfquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:46 schreef doppelgänger het volgende:
[afbeelding]
Mirjam "te veel met jezelf bezig ipv met het publiek" oid was een hele rake opmerking vond ik
Ja, daar heb je gelijk in...quote:Op woensdag 2 november 2005 20:38 schreef MissBliss het volgende:
Ja ik kijk, maar in mn eentje slowchatten hier is wat triest..
Ik ben zķ scherpquote:Op woensdag 2 november 2005 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in...
Was dat dat 'WAT EEN KUTSMOESquote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef Sputnik het volgende:
Die mirjam lijkt me echt zo'n geval die zichzelf helemaal top vind en anderen tot vervelens aan toe aan herinnert
Het was me eerst niet opgevallen, maar die is echt vies.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:43 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Toch best een lekker wijf
mits ze haar tong poetst..
Maar nog niet zo leuk als Krystle vorig jaar![]()
Ja die, hij zong mooi en het was echt zo'n lieverd... gaan ze hem uitlachenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
die ave maria?
sowieso vind ik het jurybeleid een slecht voorbeeld m.b.t. de samenleving
Dat lachje van de jury was omdat hij de 'moeilijke' tekst was vergetenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja die, hij zong mooi en het was echt zo'n lieverd... gaan ze hem uitlachen
Nee nee ze lachten hem toe. Het is net als een mongool bij Frans Bauer, die lach je ook niet uit.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja die, hij zong mooi en het was echt zo'n lieverd... gaan ze hem uitlachen
Ze lachten al toen hij de tekst nog wistquote:Op woensdag 2 november 2005 22:16 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Dat lachje van de jury was omdat hij de 'moeilijke' tekst was vergeten![]()
Idd, ze is ineens mn favoriete jury-lid!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:58 schreef fratsman het volgende:
Wel tof van Jerney dat ze het voor hem opnam.
morgen om 20:00.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:58 schreef indahnesia.com het volgende:
hee.... wanneer weer?
De hele dag door: http://www.rtl.nl/shows/idols3/videolounge/player.xmlquote:Op donderdag 3 november 2005 19:58 schreef indahnesia.com het volgende:
hee.... wanneer weer?
Daar moet je betalen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:24 schreef Rainboww het volgende:
[..]
De hele dag door: http://www.rtl.nl/shows/idols3/videolounge/player.xml [afbeelding]
Zo'n beetje wel ja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt het al klaar liggen op de plank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |