11 keer gestemdquote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Ellen was na Floortje en Angelique de beste vanavond en helemaal terecht door naar volgende week. Ik kneep hem wel een beetje maar mijn 11 stemmen hebben geholpen
quote:
Om eerlijk te zijn, ik had verwacht dat ze op die krukken zat ja. Maar daar was ik vorige week ook bang voor en daar ben ik volgende week ook bang voorquote:Op zondag 8 januari 2006 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was jij ook zo bang dat ze op de krukken zou komen? Ondanks haar topprestatie vanavond zag ik de bui al hangen. Vooral die breezerkutten die glijen op Serge, Christon en I-Jay verneuken de boel...
Maar gelukkig is ze er nog!
Maar 5 keerquote:Op zondag 8 januari 2006 00:27 schreef Kirstenn het volgende:
Ik ben er ook elke week bang voor.. maar deze week extra, omdat als ik er volgende week ben ze er nog wel moet zijn!! Verder vond ik dr vandaag weer toppie.. en heb maar 5 x gestemd![]()
jij moet je mond gaan spoelenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:20 schreef Ivatje het volgende:
Ellen heeft alleen mooie ogen (kleur) en niets meer..Haar stem is helemaal niet bijzonder en klinkt onaangenaam in mijn oren...Zij verdient volgens mij niet om bij de 10 laatste te zijn...serieus
komt door me irritante flits denk ik. Ik heb een hele lange flits op mijn camera, dan denk je dat de flits voorbij is en dan komt er nog een flits achteraan die de uiteindelijk foto maaktquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind haar eigenlijk nog steeds niks. Ze is ook niet lelijk ofzo, maar haar stem vind ik heel vervelend en irritant. En ik vind Ellen ook geen artiest. Maar ze is zeker wel beter dan Serge en I-Jay.
Ze is niet opeens een ster hoor, na 1 keer dragen gooi je normaal niet zomaar iets weg. Ik heb ook al de hele winter dezelfde handschoenenquote:Op maandag 9 januari 2006 09:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nog steeds die sjaal![]()
haha, die heeft ze geloof ik al heel lang![]()
Beetje veel tekst voor zo'n mini-plaatje IMO, maar ze ziet er wel leuk uitquote:
ze heeft die sjaal al jarenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:51 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ze is niet opeens een ster hoor, na 1 keer dragen gooi je normaal niet zomaar iets weg. Ik heb ook al de hele winter dezelfde handschoenen![]()
Mooie foto's Charmedquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:33 schreef TheVulture het volgende:
Ze gaat wel steeds meer op Marieke lijken trouwens maar da's helemaal geen straf, die was ook yummie. Maar Ellen is meer de better an improved version van Marieke, betere looks en betere stem
umzz Ellen is wel wat beter dan Marieke. Marieke is een huppelkutje.... Ellen niet echtquote:Op maandag 9 januari 2006 18:33 schreef TheVulture het volgende:
Ze gaat wel steeds meer op Marieke lijken trouwens maar da's helemaal geen straf, die was ook yummie. Maar Ellen is meer de better an improved version van Marieke, betere looks en betere stem
Dus jij vind vals zingen mooi?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:43 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het prettiger om naar Marieke te luisteren dan naar Ellen.
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:43 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het prettiger om naar Marieke te luisteren dan naar Ellen.
dan zijn we het eensquote:Op maandag 9 januari 2006 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
umzz Ellen is wel wat beter dan Marieke. Marieke is een huppelkutje.... Ellen niet echt![]()
Ik vind maaike erg op Peggy Vrijens lijk.. hihi Marieke nietquote:Op maandag 9 januari 2006 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maaike vond ik wel heel erg op Marieke lijken
Dat meisje ziet er best uitquote:Op maandag 9 januari 2006 19:31 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
De linker is Ellen's broer. Ellen heeft nog een broer maar daar heb ik geen foto van.
http://www.line-online.nl
Hoe kom je aan die foto's Woelliquote:Op maandag 9 januari 2006 22:03 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat meisje!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:31 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
De linker is Ellen's broer. Ellen heeft nog een broer maar daar heb ik geen foto van.
http://www.line-online.nl
Ze heeft ooit mee gedaan aan een kleine musical ofzo.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto's Woelli
Zijn dat allemaal broers en zussen
Vind Ellen met korter haar leuker btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |