Die je nu hebt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Woelli het volgende:
Welke Avatar is het leuks?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
de eerste, en anders de laatste.... je kan ook een combi doen van deze 3quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Woelli het volgende:
Die is leuk die ga ol gebruikenquote:
Animation Shop 3 zit bij Paint Shop Proquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die is leuk die ga ol gebruiken
Dankje wel![]()
Welke programma gebruik je daar voor. Kun je die ergens gratis dowloaden. Want ik heb der ooit 1 gehad, maar die is dankzij me broertje der af.
Ik moest 'm anders apart downloaden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Animation Shop 3 zit bij Paint Shop Pro
Met jou goedkeuren Woelli wil ik de derde wel als mijn usericon gebruiken ok?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Woelli het volgende:
Hadden ze het echt over een zij? Mijns inziens kwamen I-Jay Serge en Christon veel eerder in aanmerking voor de exit dan Ellen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:27 schreef BVO het volgende:
De jury had er zaterdag liever iemand anders uit gestuurd, een vrouw ("maar zij zit er niet bij"), ik denk dat het Ellen was.
Lucky Bastardquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:31 schreef Wojworshebn het volgende:
Heb eens met haar gezoend, ze komt uit Goor
ik heb PSP origineelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest 'm anders apart downloaden?
nee denk het niet..... ik heb zo'n gevoel dat het Marescha was.... (Ellen is door de jury gekozen en Marescha nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:27 schreef BVO het volgende:
De jury had er zaterdag liever iemand anders uit gestuurd, een vrouw ("maar zij zit er niet bij"), ik denk dat het Ellen was.
yep ze hadden het over een zij, check de uitslag maar op idols.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hadden ze het echt over een zij? Mijns inziens kwamen I-Jay Serge en Christon veel eerder in aanmerking voor de exit dan Ellen...
Ik denk wel dat ze de komende weken zich erg goed moet bewijzen om niet voortijdig te sneuvelen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:31 schreef Wojworshebn het volgende:
Heb eens met haar gezoend, ze komt uit Goor
Kun je die ergens gratis dowloaden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Animation Shop 3 zit bij Paint Shop Pro
Maar nartuurlijk mag je diequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met jou goedkeuren Woelli wil ik de derde wel als mijn usericon gebruiken ok?
Ellen-fans moeten elkaar steunen dacht ik zo. en Ellen moet naar de finale
Edit: heb mijn avatar al aangepast!
Ik denk dat het Angelique was.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:27 schreef BVO het volgende:
Ik hoor geen zij hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yep ze hadden het over een zij, check de uitslag maar op idols.nl
ze hebben het over een zij, maar ik denk dat ze het gewoon over Renske hebben, die was natuurlijk al afgevallen waardoor ze niet meer voor haar konden gaan...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik hoor geen zij hoor![]()
Henk Jan vond Ellen in elke ronde nog goed, alleen zaterdag vond Henk Jan haar iets minder. Dat zou dan een domme reden om haar er uit te gooien
![]()
Dan hoor ik denk steeds verkeerd, maar toch denk ik dan nog steeds dat ze Ellen er niet mee bedoelenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze hebben het over een zij, maar ik denk dat ze het gewoon over Renske hebben, die was natuurlijk al afgevallen waardoor ze niet meer voor haar konden gaan...
Ik denk toch dat dit op een een misverstand berust. Ik heb mijn opname net nog even teruggekeken en Henkjan zegt vlak voor hij de beslissing van de jury om Ariël weg te sturen bekend maakt: "d'r zit iemand in die groep die eigenlijk minder was dan deze twee dames", en daarmee kan zowel een man als een vrouw bedoeld zijn. Persoonlijk denk ik dat hij doelde op Serge, want die kreeg van Henkjan toch het meest negatieve commentaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:27 schreef BVO het volgende:
Ik hoor ook geen zij neequote:Op woensdag 4 januari 2006 01:50 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik denk toch dat dit op een een misverstand berust. Ik heb mijn opname net nog even teruggekeken en Henkjan zegt vlak voor hij de beslissing van de jury om Ariël weg te sturen bekend maakt: "d'r zit iemand in die groep die eigenlijk minder was dan deze twee dames", en daarmee kan zowel een man als een vrouw bedoeld zijn. Persoonlijk denk ik dat hij doelde op Serge, want die kreeg van Henkjan toch het meest negatieve commentaar.
als ze aan het overleggen zijn zegt HJ dat, weet ik 100% zeker! Weet iemand hoe je een geluidsopname kan doen? niet te ingewikkeld graag... Ik denk niet dat hij het over Ellen heeft, ik denk inderdaad Marescha of Angelique!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:50 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik denk toch dat dit op een een misverstand berust. Ik heb mijn opname net nog even teruggekeken en Henkjan zegt vlak voor hij de beslissing van de jury om Ariël weg te sturen bekend maakt: "d'r zit iemand in die groep die eigenlijk minder was dan deze twee dames", en daarmee kan zowel een man als een vrouw bedoeld zijn. Persoonlijk denk ik dat hij doelde op Serge, want die kreeg van Henkjan toch het meest negatieve commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |