Ik wil ook een feestje vanavond. Heb al een flesje wijn koudgelegd....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:11 schreef ruby het volgende:
Ze willen een feestje.
Ja, dat willen wij ook ja ipv dat saaie geleuter en dat vroege naar bed gaan.
het zijn gewoon een stel stinkende stokende liegende kolerelijers die na BB iig niet op een goede baan of respect kunnen rekenen. Wat een vullis!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet hebben dat menno een fanatieke sporter is.
Heel verstandig. Mocht het vanavond nog steeds een dooie boel zijn, dan sla je gewoon die fles wijn achterover en maak je er zelf een feestje van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil ook een feestje vanavond. Heb al een flesje wijn koudgelegd....
Ben vannacht maar alleenDus een hele nacht streamen zou me goed uitkomen....
H E L E M A A L N I K Squote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:15 schreef regenworm het volgende:
Wat is er spannend?
Het is niet de eerste keer dat Rob gevraagd wordt naar wie zijn zoon leuk zou vinden of naar zijn vriendinnetjes. Toen gaf hij ook al geen antwoord.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:15 schreef Peter6000 het volgende:
Nath vraagt wie Jerry (de zoon van Rob) de leukste vd vrouwen in het BB zou vinden.
(in de live of internetuitzending antwoordde Jerry dacht ik Dido)
Nath blijft doorvragen, Rob denkt na, en denkt na en denkt na...
Wordt vervolgd
Inderdaad spannend dit
ik denk Joost!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rob is aan het nadenken wie Jerry (zijn zoon) de leukste vrouw van het BB huis vindt
En, waar woonde je ook al weer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil ook een feestje vanavond. Heb al een flesje wijn koudgelegd....
Ben vannacht maar alleenDus een hele nacht streamen zou me goed uitkomen....
Zeg ik niequote:
Jerry & Joost, leuk hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:14 schreef avonne het volgende:
Zeg, de zoon van Rob leek mijj hartstikke homo...
(of ben ik nu verkeerd bezig door iemand op zijn uiterlijk te beoordelen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |