Bijna 5 of precies 5?quote:Bij de pointer komen 5 opzet dopjes mee.
Met deze dopjes kun je verschillende "plaatjes" schijnen.
1) gewoon een scherpe punt
2) halve maan
3) no smoking teken
4) sterretje
50 meter gaat prima (als het donker is).quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:18 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Kwalitatief niet hoogstaand, wat bedoel je daarmee? Welke afstand haalt ie?
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:20 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
50 meter gaat prima (als het donker is).
Ik *gok* dat-ie bedoelt dat de hele constructie van deze pointer nogal ehhh gammel is... batterij-veertje zit met een druppel soldeer vast.
ok ok ik bemoei me er niet meer mee
Heel attent.quote:
Ik heb net even voor je geprobeerd maar de 50 meter is in het donker een makkie (met de gebundelde straal).quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:18 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Kwalitatief niet hoogstaand, wat bedoel je daarmee? Welke afstand haalt ie?
Eerder deze avond is er een mailtje verzonden!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:19 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik heb wel interesse, mailadres staat in m'n profiel..
10:10quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:23 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Nog nix ontvangen?
Bedankt!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:17 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Titel aangepast, zodat het duidelijk is dat het om meerdere pointers gaat.
Sommige vinden dit echter tegen vallen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:55 schreef Dulk het volgende:
niet om het een of ander van deze kwaliteit, maar ik heb er een paar die meegeleverd zijn op een paar airsoftguns en die komen toch zeker wel 400meter als het al niet meer is, is echt uberkik
Nee. Daar is het vermogen te laag voor.quote:Op zondag 6 november 2005 18:48 schreef wonko het volgende:
Die dingen zijn toch verboden bij de wapenwet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |