met het grootste deel van het verhaal ben ik het eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:58 schreef Dona het volgende:
(..)
Je hebt een Gele Koorts vaccinatie nodig. Een kleine moeite, dat ding bljift jaaaren geldig en je hebt het toch nodig als je ooit nog eens naar een ander land wilt. Bel ff voor een afspraak met de GGD.
Goede reis & seja bem-vindo ao Brasil!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, maar dat geldt voor elk land ter wereld ...quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wel als je vanuit een land komt waar gele koorts heerst!
(..)
Bang voor een prik?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:53 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
met het grootste deel van het verhaal ben ik het eens
maar een gele koorts vaccinatie heb je niet nodig
Als je met common sense rekening houdt is Rio volgens mij inderdaad niet gevaarlijker dan een grote stad in Nederland. Dat het helemaal niet gevaarlijk is en dat alleen de buitenwijken gevaarlijk zijn ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
yes, ik vermoed dat er wel een centraal topic is, maar bij deze. Brazilië absoluut niet gevaarlijk! mits je je aan een paar common sense maatregelen houdt. Rio is al helemaal niet gevaarlijk, alleen de buitenwijken zijn gevaarlijk, maar daar kom je toch niet, toen ik er was waren de favela's zelfs hermetisch afgesloten ivm drugsoorlogen. In de rest van Rio wemelt het overal van de politie, de metro's zijn schoon ,goed verlicht en veilig, ook met taxi;s geen enkel probleem.
Heej viezerikquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:09 schreef tijnzz het volgende:
een vriendin van me in brazillie op te zoeken.
Hehequote:Op dinsdag 15 november 2005 21:06 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Heej viezerikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb ze zo ongeveer allemaal gehadquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:58 schreef tijnzz het volgende:
[..]
Heheom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedankt voor jullie tips allemaal!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar nog een vraag, met welke vliegmaatschappij vliegen jullie naar brazillie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop