nee hij is van de kijkshopquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:01 schreef Mike1964 het volgende:
Eigen merk Aldi?
Zijn zelfs wij te jong voor....quote:
Ik meen mij te herinneren dat Scanman een Monroe-fetisjist is...quote:
Eigenlijk wel, maar ik ben al wel sinds mijn tiende enorme Marilyn fan... en dat is nooit meer overgegaan.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat Scanman een Monroe-fetisjist is...
Dido zat even naast hem, de voorspelbare uitsloverquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef regenworm het volgende:
Kan iemand even de dokter bellen het gaat niet goed met roel.
Hij begint het warm te krijgen en zit er al langer op dan wat we gedacht hadden.
Na 12 minuten heeft hij al water nodig![]()
Was ook wel een erg mooie vrouw...kan me wel iets bij voorstellen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik ben al wel sinds mijn tiende enorme Marilyn fan... en dat is nooit meer overgegaan.
[..]
Zo'n fiets koop ik dus nooit bij de kijkshop.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:06 schreef MissX het volgende:
[..]
nee hij is van de kijkshop
Had Isabeau gister uitgevonden
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:09 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand ff Rob doodschieten?
Hij komt in beeld en ik begin me instant te irriteren !
Geen vrouw waar de camera zo van hield als van Marilyn....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik ben al wel sinds mijn tiende enorme Marilyn fan... en dat is nooit meer overgegaan.
[..]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Was ook wel een erg mooie vrouw...kan me wel iets bij voorstellen...![]()
Hier nog een fanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:15 schreef riri het volgende:
[..]
Geen vrouw waar de camera zo van hield als van Marilyn....
Prachtige actrice
Ze vertelde vanmorgen aan Roel dat uit een test was gekomen dat zij dezelfde conditie had als Menno.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:09 schreef riri het volgende:
lachen die dido met die twee staartjes....die heeft totaal geen zin aan sporten![]()
Zou leuk zijn als zij vrijdag de beste prestatie neer gaat zetten![]()
Erg off-topic, maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:15 schreef riri het volgende:
[..]
Geen vrouw waar de camera zo van hield als van Marilyn....
Prachtige actrice
kan het me niet voorstellenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze vertelde vanmorgen aan Roel dat uit een test was gekomen dat zij dezelfde conditie had als Menno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |