Ja maar Xeno, dat mag je niet zeggen over moslims, dat is de religie van de vrede!quote:Drie christelijke schoolmeisjes onthoofd op Sulawesi
JAKARTA - Drie christelijke schoolmeisjes zijn zaterdag op het Indonesische eiland Sulawesi onthoofd. Hun dood is volgens de politie het gevolg van een uitbarsting van geweld tegen niet-moslims. De meisjes zijn vermoedelijk vermoord toen ze naar school liepen. Christenen en moslims bestrijden elkaar al jaren op delen van Sulawesi, waardoor sinds 2000 meer dan duizend mensen om het leven zijn gekomen.
Jamaar dat is niet gebeurd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:12 schreef wise het volgende:
en wat als er 3 moslimmeisjes waren onthoofd?
smerige kanker christenen?
Waar is dat gebeurd ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:12 schreef wise het volgende:
Zij waarschijnlijk de volgende keer als je bij de shoarmanees bent ook op jouw etenquote:ik kots op moslims.
Nee, dan hadden er veertien broers bij je aan de deur gestaan om je met veel plezier een kopje kleiner te makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:12 schreef wise het volgende:
ik zou hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:16 schreef Cybersailor het volgende:
[..]
Nee, dan hadden er veertien broers bij je aan de deur gestaan om je met veel plezier een kopje kleiner te maken
Is dit gedaan door moslims?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja maar Xeno, dat mag je niet zeggen over moslims, dat is de religie van de vrede!
Krijg de tering maar, ik kots op moslims.
Deed ik toch al niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:14 schreef vosss het volgende:
de volgende keer als je bij de shoarmanees
Nee, door 1e dag adventisten smerige moslimknuffelaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:21 schreef Monidique het volgende:
Is dit gedaan door moslims?
Je kunt ook te ver gaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Ja Meki ook.
Heb je bewijs dat deze meisjes onthoofd zijn door moslims?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee, door 1e dag adventisten smerige moslimknuffelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |