abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31777546
hallo ik heb tijdens het inparkeren een andere auto geschampt, ik reed in de auto van me ma(wel flinke deuk in onze )

weet iemand hoe dat zit kwa verzekeringen enzo? Gaat nu mijn premie omhoog? , of telt dit vanaf me ma's auto verzekering?

grtz Rev!
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:06:13 #2
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_31778016
kjik dan ook uit...

Maar volgens mij gaat je moeders autoverzekering idd wat omhoog. Ligt geloof ik ook aan haar geschiedenis en de hoogte van schade ofzo.
pi_31778048
Je moeder zal meer moeten betalen aan premie!

Wat ze vervolgens uiteraard op jou zal gaan verhalen!
pi_31778064
for fucks sake
pi_31778071
Had je beter een parkeersensor op je auto kunnen laten monteren, dat kost nog minder als wat het je nu aan premieverhoging gaat kosten..
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_31778092
Hangt van de verzekering en de bonus malus trede af. Als ze al jaren zonder schade rijdt heb je kans dat de terugval er wel is maar omdat ze zo lang schadevrij rijdt ze nog steeds in de hoogste trede blijft zitten.
pi_31778128
Het aat om de autoverzekering van de auto waarin jij reed. Ik neem aan dus de autoverzekering van je ma. Jouw verzekering betaald uit aan diegene van wie jij de auto geschamot heb. Mocht je naast een WA-verzekering ook een Casco-dekking hebben dan kan ook de schade aan jouw moeders auto verzekerd zijn.
Wanneer je de schades claimt, kan het zijn dat je meer pemie moet gaan betalen. Waarschijnlijker is dat je een schade per jaar kan claimen zonder dat je premie omhoog gaat. Maar daar zou je de verzekeringsmaatschappij voor moeten bellen. Misschien is het namelijk voordeliger om de schade zelf te betalen ipv een hogere premie..
pi_31778156
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef erikh het volgende:
Hangt van de verzekering en de bonus malus trede af. Als ze al jaren zonder schade rijdt heb je kans dat de terugval er wel is maar omdat ze zo lang schadevrij rijdt ze nog steeds in de hoogste trede blijft zitten.
Als de schade meevalt hoef je geen trede terug te gaan, hangt gewoon van de verzekering af. Ble ze gewoon op en bespreek het. Mijn moeder heeft hetzelfde gehad en kwam net boven het minimum uit. Een trede terug kostte haar (twee auto's) meer aan premieverhoging dan de hele reparatie, dus maar uit eigen zak betaald...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_31778227
auto is all risk + casco volgens mij, en ze heeft al meer dan 10 schadevrije jaren
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:16:11 #10
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_31778309
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:13 schreef Rev- het volgende:
auto is all risk + casco volgens mij, en ze heeft al meer dan 10 schadevrije jaren
Nu niet meer. Dankzij jou.

Heb ik m'n vader ook aangedaan hoor aantal jaar geleden. Alleen heb ik hem meteen maar dwars door een vrachtwagen heen geboord. Was weinig meer over.
pi_31778331
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:08 schreef thefunny het volgende:
Had je beter een parkeersensor op je auto kunnen laten monteren, dat kost nog minder als wat het je nu aan premieverhoging gaat kosten..
Als het over schampen gaat dan neem ik aan dattie hem er aan de zijkant ingebeukt heeft.
Een parkeersensor kijkt voor zover ik weet alleen naar achteren.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_31778376
heb gelukkig foto's van de schade gemaakt

volledig casco zit erop trouwens
pi_31778397
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Als het over schampen gaat dan neem ik aan dattie hem er aan de zijkant ingebeukt heeft.
Een parkeersensor kijkt voor zover ik weet alleen naar achteren.

Daarbij zijn parkeersensoren enkel voor mensen die echt verder niks kunnen... Wat een onzin apparaten, nooit zo'n ding in mijn bumper...
pi_31780668
Weet niemand meer hiervan? Me ma heeft dus all risk + volledige casco en meer dan 10 schadevrije jaren,

gaat dit nu van mijn premie af.. of de hare? ik ben toch bestuurder opzich?
pi_31780766
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:46 schreef Rev- het volgende:
Weet niemand meer hiervan? Me ma heeft dus all risk + volledige casco en meer dan 10 schadevrije jaren,

gaat dit nu van mijn premie af.. of de hare? ik ben toch bestuurder opzich?
Het hangt van haar premie af, het is haar auto. Als jij er vaker in rijdt, had je jezelf maar op de polis erbij moeten zetten, dan had het gescheelt. Verder hangt het echt van je verzekeringsmaatschappij af, dus een eindoordeel zul je hier niet vinden. Lees gewoon de polisvoorwaarden door, dan weet je al een stuk meer...
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:50:58 #16
5097 Mass
Back in town
pi_31780799
Het gaat om de verzekering op de auto, niet om de bestuurder. Dus in dit geval heeft jouw verzekering er niks mee te maken, alleen die van je moeder.
Tomorrow will come,
to cancel the future,
Tomorrow's a gun,
loaded confusion.
pi_31780903
Je kan de schade ook onderling regelen, zonder tussenkomst van de verzekering dus.

Tijdje terug met een geleende auto (gelukkig al een wrak) de auto van de buurman geramd. Moest een nieuwe deur in en heb het onderling met hem geregeld.
Via de onderdelenlijn exact dezelfde deur gevonden en voor 100,- thuisbezorgd en wel, 50,- voor erin zetten en klaar.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:58:16 #18
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31780984
Met zoveel schadevrije jaren valt het meestal wel mee.
Vampire Romance O+
pi_31781316
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:49 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Het hangt van haar premie af, het is haar auto. Als jij er vaker in rijdt, had je jezelf maar op de polis erbij moeten zetten, dan had het gescheelt. Verder hangt het echt van je verzekeringsmaatschappij af, dus een eindoordeel zul je hier niet vinden. Lees gewoon de polisvoorwaarden door, dan weet je al een stuk meer...
ik rij er niet vaak in, heb zelf een auto, dus daarop kunnen ze echt niet moeilijk gaan doen
pi_31781378
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:55 schreef Missy-B. het volgende:
Je kan de schade ook onderling regelen, zonder tussenkomst van de verzekering dus.

Tijdje terug met een geleende auto (gelukkig al een wrak) de auto van de buurman geramd. Moest een nieuwe deur in en heb het onderling met hem geregeld.
Via de onderdelenlijn exact dezelfde deur gevonden en voor 100,- thuisbezorgd en wel, 50,- voor erin zetten en klaar.
et zijn 2 vrij nieuwe auto's dus dat gaat niet lukken (nissan uit 97 en bwm uit 2002 ofzo)

wel raar dat ze nogniet hebben gebeld, ze stonden er al langer dan mij dus(was om iets voor 12) en je mag daar maar 2u staan...
pi_31785482
quote:
Geslacht: Man
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31785736
jij doet natuurlijk alleen het echte mannenwerk, dronken een kind doodrijden ofzo
pi_31785837
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:04 schreef Rev- het volgende:
jij doet natuurlijk alleen het echte mannenwerk, dronken een kind doodrijden ofzo
Doe nu maar niet zo gefrustreerd en ga oefenen met inparkeren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31786060
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Doe nu maar niet zo gefrustreerd en ga oefenen met inparkeren.
ik vraag alleen om advies, niet om parkeer hulp (en nee die heb ik ook niet nodig.. kan iedereen overkomen )
pi_31786104
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:16 schreef Rev- het volgende:

[..]

ik vraag alleen om advies, niet om parkeer hulp (en nee die heb ik ook niet nodig.. kan iedereen overkomen )
Toch maar leren parkeren, dan gebeuren dit soort zaken niet.

De verzekering van je moeder... heeft ze al eerder schade gehad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')