Als de schade meevalt hoef je geen trede terug te gaan, hangt gewoon van de verzekering af. Ble ze gewoon op en bespreek het. Mijn moeder heeft hetzelfde gehad en kwam net boven het minimum uit. Een trede terug kostte haar (twee auto's) meer aan premieverhoging dan de hele reparatie, dus maar uit eigen zak betaald...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef erikh het volgende:
Hangt van de verzekering en de bonus malus trede af. Als ze al jaren zonder schade rijdt heb je kans dat de terugval er wel is maar omdat ze zo lang schadevrij rijdt ze nog steeds in de hoogste trede blijft zitten.
Nu niet meer. Dankzij jou.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:13 schreef Rev- het volgende:
auto is all risk + casco volgens mij, en ze heeft al meer dan 10 schadevrije jaren
Als het over schampen gaat dan neem ik aan dattie hem er aan de zijkant ingebeukt heeft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:08 schreef thefunny het volgende:
Had je beter een parkeersensor op je auto kunnen laten monteren, dat kost nog minder als wat het je nu aan premieverhoging gaat kosten..
Daarbij zijn parkeersensoren enkel voor mensen die echt verder niks kunnen... Wat een onzin apparaten, nooit zo'n ding in mijn bumper...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het over schampen gaat dan neem ik aan dattie hem er aan de zijkant ingebeukt heeft.
Een parkeersensor kijkt voor zover ik weet alleen naar achteren.
Het hangt van haar premie af, het is haar auto. Als jij er vaker in rijdt, had je jezelf maar op de polis erbij moeten zetten, dan had het gescheelt. Verder hangt het echt van je verzekeringsmaatschappij af, dus een eindoordeel zul je hier niet vinden. Lees gewoon de polisvoorwaarden door, dan weet je al een stuk meer...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:46 schreef Rev- het volgende:
Weet niemand meer hiervan? Me ma heeft dus all risk + volledige casco en meer dan 10 schadevrije jaren,
gaat dit nu van mijn premie af.. of de hare? ik ben toch bestuurder opzich?
ik rij er niet vaak in, heb zelf een auto, dus daarop kunnen ze echt niet moeilijk gaan doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:49 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Het hangt van haar premie af, het is haar auto. Als jij er vaker in rijdt, had je jezelf maar op de polis erbij moeten zetten, dan had het gescheelt. Verder hangt het echt van je verzekeringsmaatschappij af, dus een eindoordeel zul je hier niet vinden. Lees gewoon de polisvoorwaarden door, dan weet je al een stuk meer...
et zijn 2 vrij nieuwe auto's dus dat gaat niet lukken (nissan uit 97 en bwm uit 2002 ofzo)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:55 schreef Missy-B. het volgende:
Je kan de schade ook onderling regelen, zonder tussenkomst van de verzekering dus.
Tijdje terug met een geleende auto (gelukkig al een wrak) de auto van de buurman geramd. Moest een nieuwe deur in en heb het onderling met hem geregeld.
Via de onderdelenlijn exact dezelfde deur gevonden en voor 100,- thuisbezorgd en wel, 50,- voor erin zetten en klaar.
quote:Geslacht: Man
Doe nu maar niet zo gefrustreerd en ga oefenen met inparkeren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:04 schreef Rev- het volgende:
jij doet natuurlijk alleen het echte mannenwerk, dronken een kind doodrijden ofzo![]()
ik vraag alleen om advies, niet om parkeer hulpquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Doe nu maar niet zo gefrustreerd en ga oefenen met inparkeren.
Toch maar leren parkeren, dan gebeuren dit soort zaken niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:16 schreef Rev- het volgende:
[..]
ik vraag alleen om advies, niet om parkeer hulp(en nee die heb ik ook niet nodig.. kan iedereen overkomen
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |