Ze proberen zo jouw verbale capaciteiten te testen. Aan de hand van het overbrengen van die tekening willen ze testen hoe goed jij iets kan overbrengen op de ander.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:47 schreef Grimli het volgende:
domme assements
als je er eenmaal werkt heb je er geen flikker aan
Voor wat voor 'n job gaat 't wel niet!?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:40 schreef monco76 het volgende:
Ik heb de volgende vraag voor iemand die deze week een telefonisch assessment moet afleggen voor een callcentre functie. Zie de tekst en tekening; wat is het beste antwoord dat je hierop kunt geven?
Het derde onderdeel is het telefonisch doorgeven van een inhoudelijk
vraagstuk. Hiervoor is gekozen voor het telefonisch communiceren van een
tekening.
De assessor zal dit onderdeel starten met de opmerking:
"Ik heb begrepen dat u mij een tekening gaat uitleggen, die ik moet
'natekenen'. Ik zou zeggen, laten we daarmee beginnen."
Dit is de tekening waar het om gaat:
[afbeelding]
Ik klink zelfverzekerd? je hoopt dat we elkaar niet tegen zullen komen? waar heb je het over?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:58 schreef Braamhaar het volgende:
[..]
Voor wat voor 'n job gaat 't wel niet!?
Wat een belachelijke vraag, erg goedkoop ook trouwens...
PZ gasten, doorspoelen maar, en dan ga je je vraag ook nog 's op fok neerzetten.
Je klinkt erg zelfverzekerd..., hoop maar dat we elkaar nooit tegen zullen komen...
Verkeerde mensen op essentiele functies, bah!
Verkeerde mensen op essentiele functies...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:12 schreef monco76 het volgende:
[..]
Ik klink zelfverzekerd? je hoopt dat we elkaar niet tegen zullen komen? waar heb je het over?
Wat betreft het laatste " verkeerde mensen op essentiele functies" heb je gelijk, ik gaf al aan dat het niet om een functie voor mezelf gaat, ik zit dan ook 4 salarisschalen hoger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |