quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
sjit was nog niet geheel wakker idd...geef rob dan maar 50.000 stemmen achterstand, dat is wel realistisch!
Er zijn nu stats over de afgelopen 5 jaar schat.... En je staat eenzaam bovenaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar heb jij stats van de afgelopen 5 jaar gezien dan? Ik heb tot nu toe alleen stats gezien van deze editie.
ik denk zomaar dat beide niet gek ver uit elkaar liggen....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:34 schreef teamlead het volgende:goedemiddag
Ik heb even bijgelezen.. Zouden die vragen nu afgestemd zijn op het niveau van de bewoners, of is het niveau van de bewoners afgestemd op het niveau van Hummie
Dat is een goede vraag....geen idee eigenlijk. Ik heb ze gisteren gezien, maar hoe ik aan die link kwam? Ik geloof dat iemand die link in zijn onderschrift had staan of zo. Ik weet nog dat jij (scanman) geen posts had gedaan in BB2 (of een andere, maar ik dacht 2) en dat viel me op, vandaar dat ik het nog weet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar heb jij stats van de afgelopen 5 jaar gezien dan? Ik heb tot nu toe alleen stats gezien van deze editie.
Ik vind het erg hilarisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De vragen zijn zo simpel, dat ze allemaal denken dat het een instinkertje is ofzo
yesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:36 schreef teamlead het volgende:
ik neem trouwens even aan dat ze weer gewoon als dollen begonnen zijn, zonder enige vorm van overleg of schema?
hoef je toch niet te vragen teamleadquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:36 schreef teamlead het volgende:
ik neem trouwens even aan dat ze weer gewoon als dollen begonnen zijn, zonder enige vorm van overleg of schema?
misschien verrassen ze ons per ongelukquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hoef je toch niet te vragen teamlead![]()
ik heb hem ook gezien, was volgens mij ook een link in iemands onderschrift... ik zal ff kijiken of ik hem nog in hystorie heb staan...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag....geen idee eigenlijk. Ik heb ze gisteren gezien, maar hoe ik aan die link kwam? Ik geloof dat iemand die link in zijn onderschrift had staan of zo. Ik weet nog dat jij (scanman) geen posts had gedaan in BB2 (of een andere, maar ik dacht 2) en dat viel me op, vandaar dat ik het nog weet.
staat volgens mij gewoon in het stats-topic hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag....geen idee eigenlijk. Ik heb ze gisteren gezien, maar hoe ik aan die link kwam? Ik geloof dat iemand die link in zijn onderschrift had staan of zo. Ik weet nog dat jij (scanman) geen posts had gedaan in BB2 (of een andere, maar ik dacht 2) en dat viel me op, vandaar dat ik het nog weet.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:39 schreef Day het volgende:
En Rob en Chantal lopen nog steeds rond in hun sportkleding.
Isn't BB5 a life?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
staat volgens mij gewoon in het stats-topic hoor
en scan: get a life ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |