Bij Alivans natuurlijk!quote:Op maandag 28 november 2005 15:26 schreef Rahl het volgende:
Weet iemand waar ik zo'n Gryffindor-sjaal kan kopen? die zijn cool
Maar wordt Harry dan niet slecht?? Ik bedoel, iemand met een vloek vermoorden is toch iets wat je alleen kunt als je echt iemand haat enzo?quote:Op woensdag 30 november 2005 08:19 schreef Lod het volgende:
[..]
Of dat met de dood van DD Harry nčt dat ene zetje krijgt, nčt dat beetje motivatie krijgt om echt tot het uiterste te gaan om Voldemort te kunnen verslaan. En Sneep helpt daarbij. Is hij dan nog steeds slecht?
Haha nou ja je kan heel nobele doelen proberen te bereiken met totaal verkeerde middelen. Een agressor stoppen door een bom op onschuldige burgers te gooien vind ik wel in die catagorie passen Lod.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:19 schreef Lod het volgende:
Goed en slecht kun je niet scheiden door te kijken naar de daden. Je zult moeten kijken wat ze willen bereiken. Om maar eens een vergelijking te geven: is de amerikaanse president die bevel gaf tot lancering van de atoombom in de tweede wereldoorlog slecht?
Zelfs tijdens de achtervolging geeft snape nog "tips" aan Harry, hij weet ook wel dat als ie als een malloot z'n spreuken blijft schreeuwen niet eens een kleine kans maakt tegen voldie. En het feit dat hij maar blijft volhouden dat ie geen lafaard is zegt me ook wel wat. Want als het idd zo gaat als sommige voorspelt hebben is hij bijna het moedigst van alle karakters.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:19 schreef Lod het volgende:
[..]
Als iemand slechte dingen doet betekent dat niet automatisch dat hij ook slecht is. Hij handelde in opdracht van Perkamentus die hoogstwaarschijnlijk een plan had.
We mogen er vanuit gaan dat Harry het eindgevecht met Voldemort gaat doen. Daar is hij m.i. nog lang niet klaar voor maar goed. Stel nou dat de aanwezigheid van Perkamentus Harry's ontwikkeling remt? Of dat met de dood van DD Harry nčt dat ene zetje krijgt, nčt dat beetje motivatie krijgt om echt tot het uiterste te gaan om Voldemort te kunnen verslaan. En Sneep helpt daarbij. Is hij dan nog steeds slecht?
Dat is toch mooi? Dan vraagt het kind aan iemand wat het betekent, of zoekt het op in het woordenboek. En voila, ze hebben hun taalkennis verrijkt.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:20 schreef blieblie het volgende:
Ik heb me overigens wel verbaasd over woordgebruik. Woorden als "geagiteerd". Daar kan een kind toch niets mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |