ja direct op de bank zetten en laten beginnen met een achterstand van 50% stemmen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Rob moet zich omkleden lijkt me, hij is klaar met sporten!
Dit roept om een sanctie![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
Ik wil die dagboekvragen wel zien straks op tv
Dat niet alleen, maar hij staat druipend van het zweet ook nog eens onverpakt eten te verdelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Rob moet zich omkleden lijkt me, hij is klaar met sporten!
Dit roept om een sanctie![]()
kan al eerder, te zien op Talpa.tvquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
Ik wil die dagboekvragen wel zien straks op tv
Deze gespierde spijker zal denk ik deze week een goede kans maken om de weekopdracht te verpesten voor de rest...zie hem nog geen zware fysieke opdracht doen...quote:
mag ie zn nest wel eens uitkomenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:20 schreef Cuaderno het volgende:
menno is toch sportleraar geweest, dus hij moet weten hoe je een goed schema moet maken.
[smart-ass mode]quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja direct op de bank zetten en laten beginnen met een achterstand van 50% stemmen!
Menno heeft de ALO gedaan, daar leer je dat idd. (academie voor lichamelijke opvoeding)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:20 schreef Cuaderno het volgende:
menno is toch sportleraar geweest, dus hij moet weten hoe je een goed schema moet maken.
slimmerik....goedemorgen...ehhh middag dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
[smart-ass mode]
Iedereen begint met 0, dus 50% achterstand stelt dan niet zo veel voor.
[/smart-ass mode]
Goedemorgen trouwens.
goedemorgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
[smart-ass mode]
Iedereen begint met 0, dus 50% achterstand stelt dan niet zo veel voor.
[/smart-ass mode]
Goedemorgen trouwens.
De vragen zijn zo simpel, dat ze allemaal denken dat het een instinkertje is ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:14 schreef avonne het volgende:
Onderaan de pagina is een videoclip met Lieske, Ingrid en Roel
![]()
sjit was nog niet geheel wakker idd...geef rob dan maar 50.000 stemmen achterstand, dat is wel realistisch!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
goedemorgen
nee 50% zegt niets idd, zeg dan begin met een achterstand van 1000 stemmen, moeten er 1000 mensen op je stemmen voordat de teller begint te lopen![]()
Waar heb jij stats van de afgelopen 5 jaar gezien dan? Ik heb tot nu toe alleen stats gezien van deze editie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:20 schreef Mike1964 het volgende:
Hebben we nu een wedstrijdje: wie plaatst de meeste caps van Lieske? Ik weet nu al wie er wint...zeker nu ik de stats van de afgelopen vijf jaar heb gezien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |