vind ik dus juist niet, ik denk dat als ze alleen maar nummers van deze tijd zouden kiezen, dat het JUIST saai zou worden. ik vond het thema wel okay, en de liedjeskeuze erg leukquote:Op zondag 15 januari 2006 11:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar eigenlijk ligt het ook aan de thema's. Als ze nou eens wat meer een thema van deze tijd zouden doen. De helft van de liedjes is van zichzelf al te saai om naar te blijven luisteren.
Als hij niet ergens achter blijft haken met die pluisbol van hemquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:55 schreef RnB-girliej het volgende:
Hij mag zeker nog een aantal liveshows meedraaien <33
Ik vind hem het tofst dansen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
De reikwijdte van z'n haar wordt steeds groter valt me op. Verder vind ik het schokerige beweging op het podium wel grappig.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij danst apart, maar wel tof jaword altijd helemaal vrolijk van z'n gekke dansjes
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:22 schreef Marble het volgende:
Hij houdt van Lemar. Weer een pluspunt.
Merkte ik ook al jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat heeft iedereen toch ineens tegen Aäron?
Iedereen raakt een beetje op hem uitgekeken, heb ik zelf ook wel een beetje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat heeft iedereen toch ineens tegen Aäron?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |