eigenlijk kan ie gewoon totaal niet dansen maar hij beweegt dan weer zo apart dat ze bijna op goeie moves beginnen te lijkenquote:
Idd, ik lig altijd helemaal dubbel als ze dat zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:42 schreef faberic het volgende:
Ze noemen hem toch, meer dan eens, Haar-ron?
En dat moet hij speciaal voor jou doen, vind je?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:46 schreef amaranta het volgende:
Hij moet echt iets aan zn haar doen. En zeker die baard eraf scheren.. Die is echt lelijk....
Ik vind dat echt zo'nquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:42 schreef faberic het volgende:
Ze noemen hem toch, meer dan eens, Haar-ron?
Hij zei het zo lompquote:Op zondag 15 januari 2006 00:22 schreef Marble het volgende:
Hij houdt van Lemar. Weer een pluspunt.
Eigenlijk is dit ook wel een flauw Martijn-woordgrapje.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:28 schreef WithMe het volgende:
Aäfro gaat me steeds meer tegenvallen.
Mij ook...quote:Op zondag 15 januari 2006 02:28 schreef WithMe het volgende:
[afbeelding]
Aäfro gaat me steeds meer tegenvallen.
vind ik dus juist niet, ik denk dat als ze alleen maar nummers van deze tijd zouden kiezen, dat het JUIST saai zou worden. ik vond het thema wel okay, en de liedjeskeuze erg leukquote:Op zondag 15 januari 2006 11:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar eigenlijk ligt het ook aan de thema's. Als ze nou eens wat meer een thema van deze tijd zouden doen. De helft van de liedjes is van zichzelf al te saai om naar te blijven luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |